buurtbeschrijving

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

buurtbeschrijving

Opnieuw, en al geruime tijd, is de buurtbeschrijving verdwenen uit mijn advertentie. Ik deed er al eens eerder melding van. Ik zie het ook bij anderen dus ik ben niet de enige. Het gaat om de beschrijving die op de site direct boven de plattegrond geplaatst wordt. Het leek eerst te liggen aan instellingen op mijn eigen computer omdat derden de beschrijving wel konden vinden. Dat is nu dus niet meer zo. Gelukkig is dit probleem nu ook onderkent door de helpdesk van Airbnb en wordt er aan gewerkt. Als noodoplossing werd genoemd om de tekst van de buurtbeschrijving te plakken in het gedeelte waarin je de ruimte beschrijft. Zo gezegd, zo gedaan.

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Piet4,

 

Ja geheel bugvrij is Airbnb eigenlijk nooit.

Airbnb gebruikt het proces van 'continues delivery of software', en daar wil het goed testen kennelijk weleens bij inschieten.

In het verleden heb ik ook wel eens zoiets meegemaakt met de vermelding dat wij een Privé badkamer in ons te verhuren appartement hadden?

Dat ging destijds ook met horten en stoten, voordat het definitief opgelost was.

Tijdelijk gebruik maken van die noodoplossing is dan het devies.

 

Succes.

 

Met vriendelijke groeten,

Cor.

Piet4
Level 2
Groningen, The Netherlands

Hallo Cor,

 

Dank voor je reactie. In ieder geval heb ik nu wel het idee dat Airbnb het probleem oppakt, ook omdat mijn gesprekspartner van de helpdesk het met haar eigen ogen zag. Vreeemd is dat ik de melding niet vaker tegenkom hier op dit podium want ik zie bij heel veel adressen dat de buurtbeschrijving mist.

 

Met vriendelijke groet, Piet

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf