foto steeds te groot

Moile-Maghalina0
Level 1
Alhama de Granada, Spain

foto steeds te groot

Hallo allemaal,

ik heb al verschillende huizen op airbnb staan, maar bij de laatste aanmelding krijg ik ineens bij mijn foto´s de melding "foto is te groot, moet kleiner dan 25M". Deze foto´s zijn met dezelfde camera genomen als de vorige. Ik heb ze geprobeerd steeds kleiner te maken op de computer, maar blijf dezelfde melding iedere keer krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing gevonden? Het was juist altijd zo makkelijk om een nieuw aanmelding te maken....

2 Antwoorden 2
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Moile-Maghalina0,

 

Ik weet niet of het probleem inmiddels opgelost is, maar heb je al eens geprobeerd om de cache van je browser leeg te maken?

Wellicht dat dit een oplossing biedt.

Het lijkt me inderdaad nogal merkwaardig dat een foto groter is dan 25 MB.

 

Succes!

Guido28
Level 2
Tilburg, Netherlands

25 mb is echt veel te groot voor online foto's ... Welke online foto's dan ook ... Bovendien zijn deze foto's vaak 300 dpi (highres) terwijl 72 dps (dots per inch) (lowres) voor digitaal gerbuik meer dan voldoende is ... Mijn foto's zijn nooit meer dan 700 a 800 Kb groot ... Voor dat je beelden gaat uploaden, is het handig als je ze verkleint met een foto-bewerkings-programma ... 1024 pixels langste zizjde is vaak meer dan zat ... Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf