last-minute promotie en contactgegevens

Roby0
Level 1

last-minute promotie en contactgegevens

hoe kan je voor een bepaalde week reclame maken voor je huis...bvb deze week wordt het huis verhuurd aan uitzonderlijke lage prijzen...zo een last-minute opportuniteit.

 

Hoe kunnen we de mensen van airbnb bereiken voor enkele vragen? is er een telefoonnummer of emailadres beschikbaar?

het is me niet echt duidelijk.

9 Antwoorden 9
John-En-Susan0
Level 2
Nistelrode, Netherlands

Webcare werkt goed bij hun.
Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Je kunt via contact of de helpdeskknop prima contact leggen; het telefoonnummer staat in de bevestiging als je liever belt.

Last minute kan idd (nog) niet maar ze staan open voor feedback.

 

Je kunt wel de prijzen in je kalender wijzigen en gasten die zoeken geven zelf aan dat ze in een bepaalde prijsklasse zoeken en dan kom jij direct naar boven als je daar invalt.

 

Voorbeeld:

Je normale prijs is 99,- en je maakt hier 75,- van in de week voorafgaand aan de boeking. Gasten die normaal zoeken op een prijs tussen 50-80 vinden je niet maar wel in die week voorafgaand aan de boeking.

 

Je kunt op elk moment je prijs aanpassen. Ik zit zelf iedere dag achter de pc en wijzigen de prijzen. Werkt heel goed want de gasten in spe zien danook dat je kalender update is.

Sukses

 

Mieke

Samphan-and-Marco0
Level 2
Wassenaar, Netherlands

Ik hoop dat AIRBNB hier snel een mogelijkheid voor gaat bieden om speciale aanbiedingen mogelijk te maken. 

Ik heb zelf nu de aanbiedingen    2 weken = 3 weken en  1 week  = 10 dagen. 

Heb in de eerste foto bij de advertentie een veld gemaakt met deze aanbiedingen erin maar dat staat toch minder profesioneel.

Als ze dan een aanvraag doen dan geef ik ze de aanbiedingsprijs in een speciale aanbieding. maar dat is wel een hoop gereken en ze kunnen niet direct boeken. 

Ghislaine98
Level 2
Eijsden, NL

ik ben pas nieuw op air b&b met mijn vakantiewoning en vind deze opties ook niet. De prijs is idd per nacht maar zou ook graag een aanbieding doen van bijvoorbeeld weekend of midweek. om langere verblijven te promoten. iemand hier ervaring mee? ook contactgegevens vind ik niet duidelijk op de site om eens om uitleg te vragen..(als je net als ik niet zo handig bent met de pc)

 

Ingrid394
Level 2
Harderwijk, Netherlands

@Ghislaine98 ... bij mij werkt het volgende: ik ga naar 'kalender' en dan zie ik een knop 'tariefinstellingen' en daar heb ik een kortingspercentage kunnen ingeven voor als een gast een week of een maand wil boeken. succes!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Ghislaine98 

"last minute", "vroege vogel", aangepaste kortingen voor bepaalde periodes, kortingen per 2,3,4 etc nachten, of voor een week of maand, prijzen voor een specifieke week, maand : Ze zijn allemaal aanwezig.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Emiel1vroegevogel, korting voor week en maand kan ik allemaal vinden.

Prijzen voor een specifieke  week en maand kun je gewoon ingeven.

 

Waar vind ik de "last minute" mogelijkheid. En met name ook dat dit extra onder de aandacht gebracht wordt bij potentiele gasten?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Bob297"last minute" staat in zelfde scherm als de "vroege vogel" korting. Het wordt niet extra onder aandacht gebracht, maar is wel zichtbaar in het boekings formulier.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Emiel1 

Vreemd .....

Bij tariefsinstellingen  staatbij mij:

- nachttarief

-korting op verblijfsduur (week,maand)

-vroegboek

-extra kosten

-valuta

 

Heb jij nog een keuze?

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf