medeverhuurders

Peter1384
Level 2
Rotterdam, Netherlands

medeverhuurders

Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met :

 

Hoe deel ik opgeslagen berichten met mijn medeverhuurder?

 

met vriendelijke groet

Peter Booms

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Volgens mij kan dat niet...de opgeslagen berichten behoren tot je eigen account.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Medeverhuurders zouden de berichten toch wel moeten lezen. Bij onze woning gaat dat in elk geval wel.

Dit staat op de site van airbnb:

Wat mede-verhuurders kunnen doen
De verhuurders die je toevoegt aan je advertentie kunnen:
  • Reserveringen accepteren, weigeren, annuleren of wijzigen
  • Bekijk berichten en reageer op berichten van gasten
  • Tarieven en beschikbaarheid bewerken
  • De advertentiebeschrijving bewerken (zoals tarieven, foto's, enz.)
  • Namens jou communiceren met de klantenservice
De mede-verhuurder heeft geen toegang tot de uitbetalingsinformatie of persoonlijke gegevens. Als eigenaar van de advertentie, kun je hen op elk moment verwijderen.
Gasten zullen je mede-verhuurder op je advertentiepagina zien, op het reisschema en in alle berichten die hij of zij vanuit een eigen account zal sturen.
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Bob297,

Maar het gaat hier om de opgeslagen berichten, dus niet het normale berichtenverkeer.

Opgeslagen berichten is een collectie van berichten die steeds opnieuw gebruikt kunnen worden. Uit de vraag van @Peter1384 maak ik op dat zijn co-host nu geen toegang heeft tot die collectie. Misschien waren die berichten er al voordat de co-host actief werd ? In dat geval misschien een optie om te testen of de co-host een recent op te slaan bericht wel kan zien.

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Emiel0

Dank je. Waar vind ik die opgeslagen berichten? Ik zoek er al een tijdje naar. Bij een andere website heb ik de mogelijkheid om automatisch mails te versturen nav een boeking en een week voor aankomst.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Bob297,

 

Als je naar je Inbox gaat (Op een PC), dan zie je onder het vak, waar je een nieuw bericht met een gast kunt beginnen, staan: “Een opgeslagen bericht gebruiken”.

Daarmee kun je eventuele opgeslagen berichten beheren, aanpassen en aanmaken.

In de App kun je deze berichten ook gebruiken.

 

Bij Airbnb kun je in principe niet instellen dat je bepaalde berichten enkele dagen van tevoren automatisch kan versturen. Er is 1 uitzondering, en die is alleen in de App te gebruiken (Incheck Instructies) en die worden volgens mij automatisch 24 uur van tevoren gestuurd.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf