over mijn advertenties wat meer te upgraden

Henriette49
Level 1
Amersfoort, Netherlands

over mijn advertenties wat meer te upgraden

Ik heb heel lang niets meer gedaan om mijn woning te verhuren maar wil dit nu wel weer gaan doen. ik ben vergeten hoe ik mij moet inloggen en gegevens en prijzen moet veranderen.... kunt u mij helpen...ben erg slecht met computers gezien mijn leeftijd helaas.

5 Antwoorden 5
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Henriette49 

 

Als je niet meer weet hoe in te loggen dan is dat wel een probleem. Maar alleen wachtwoord vergeten  ? Dan is er wel een oplossing: Wachtwoord wijzigen

 

En voor de rest is het toch een kwestie van de advertentie gegevens doorlopen en aanpassen waar nodig.

 

Misschien kan iemand je ter plekke hierbij helpen of zelfs als "co-host" gaan fungeren ?

Lees evt. De co-host, een kennismaking

 

 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Ah zeg @Henriette49 je bent 49 kom op je bent nog geen dakduif 😜😄😉 ik ben 50. Een jaar geleden wist ik ook niet hoe het allemaal moest. Gewoon blik op oneindig en alles lezen wat los en vast zit op de website van airbnb. Alles waar je echt niet uitkomt of snapt gooi je hier op het forum en dan hebben we hier @Emiel1 en die weet echt ongelooflijk veel. De rest ook hoor, maar Emiel plakt altijd van die handige linkjes in zijn antwoorden 😁

Groetjes Katja
Henriette49
Level 1
Amersfoort, Netherlands

Hoi Katja,

 

Leuk om te horen....inderdaad ik vind het heel lastig om air Bnb goed werkend te krijgen....en hoe ik bedragen moet veranderen etc.... ik zou nu mijn advertentie willen aanpassen maar weet echt niet hoe..

Henriette49
Level 1
Amersfoort, Netherlands

Hoi Katja, leuk dat je denkt dat ik 49 ben was het maar waar....??? ben dus wellicht wel een dakduif en absoluut niet goed met computers😁😁

 

Leuk om te horen....inderdaad ik vind het heel lastig om air Bnb goed werkend te krijgen....en hoe ik bedragen moet veranderen etc.... ik zou nu mijn advertentie willen aanpassen maar weet echt niet hoe..

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Henriette49  Hahaha nee hoor dakduiven zien er heel anders uit. Jij ziet er iig op de foto jong uit. Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik zeggen kom even langs dan help ik je. Maar je weet het niet misschien is er een host in de buurt die je wel wil helpen. Even wachten of er nog meer mensen zijn die je berichtje lezen.

Groetjes Katja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf