pay pal account wijzigen

Arianna19
Level 1
Amsterdam, Netherlands

pay pal account wijzigen

Hallo allemaal, 

 

weet iemand misschien hoe ik een ander paypal account kan koppelen aan advertentie en oude account kan verwijderen? 

 

hartelijk dank alvast!

4 Antwoorden 4
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ga naar je host home page. Rechtsbovenin vind je "Account". Ga dan naar "betalingsvoorkeuren" aan de linkerkant van het scherm. Kies voor "Uitbetalingsmethode toevoegen" en volg de stappen daar. Het kan even duren voordat deze nieuwe methode is geactiveerd. Zodra dat het geval is, kun je deze methode via hetzelfde scherm toewijzen aan je toekomstige uitbetalingen door hem op "standaard" te zetten.

Beste,

 

Ik probeer een nieuw bankrekeningnummer toe te voegen en daarna het oude te verwijderen.    Maar het systeem vraagt na het rekeningnummer ook een SWIFT  ID van 8 of 11 tekens. is dit het ID van de bank dat ik terugvind op mijn bankkaart ?   Maar als ik dit toevoeg, gebeurt er niets - het systeem zegt ook niet dat het fout is.   Wat bedoelt men juist met een SWIFT ID van 8 of 11 tekens ?

Hartelijk dank alvast,

M-C Heeren

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Het lukt me niet om een nieuw PayPal account te koppelen aan onze AirBnB account. Na selecteren van PayPal (in EUR) bij "Uitbetalingsmethode toevoegen", word ik doorgelinkt naar mijn PayPal account pagina, maar na het inloggen zie ik geen link om deze account aan AirBnB te koppelen. Zie ik iets over het hoofd?

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf