prijzen

Patrick1431
Level 1
Heuvelland, Belgium

prijzen

waarom wordt de prijs die ik vraag van 60euro per overnachting steeds gewijzigd? Enkel voor 2 overnachtingen wordt dit 100euro voor beide overnachtingen. Ik zelf vraag 10euro extra voor bedlinnen vanaf er een 3de persoon blijft slapen en dit voor het bedlinnen van het zetelbed. Dit is extra en alleen voor mij, heeft niets te maken met de verhuur en staat ook zo vermeldt op jullie site. Dus waarom steeds andere prijzen???

7 Antwoorden 7
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

**

@Patrick1431 

 

Je advertentie toont verschillende prijzen..Bijv.  in september 44,-  per night, in  oktober 60,- per nacht Het extra bedrag voor de 3e gast is 5,- evenals voor de 4e gast (dus dat klopt).

Heb je soms "Smart Pricing" geactiveerd ? Of speciale kortingen  ?

Check je advertentie !

Patrick1431
Level 1
Heuvelland, Belgium

Terug een boeking binnen voor deze avond. Last minuten en toch maar een bedrag van47euro. Dit moet 60 zijn zoals vermeld staat op de site

Sanne22
Level 1
Zandvoort, NL

Hai ik heb een aanvraag voor 25 juli tot 1 augustus. De prijs die ik heb ingesteld is €165 per nacht. De prijs die wordt berekend bij de aanvraag is €132 per nacht. Hoe kan dit? Ik wil de aanvraag wel goedkeuren maar alleen voor de prijs van €165 per nacht. Wat moet ik nu doen? 
groet Sanne

Kunt u mij misschien even bellen hierover?

Anna
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Sanne22 In onze community kunnen hosts en gasten met elkaar communiceren, het Community Center wordt niet beheerd door de klantenservice. U kunt de klantenservice bereiken via de volgende link.

                             

 

Vielen Dank für die gemeinsame Zeit im Community Center! Begrüßt die neue Community Managerin Juliane HIER.  Klickt HIER, um eine Unterhaltung mit anderen Mitgliedern zu beginnen. 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Sanne22 

 

Krijgen jullie gasten misschien bij een boeking van een week korting? Wij hebben dat namelijk zelf ook ingesteld..

 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

€ 165 wordt wel berekend in juli.

In april is het 150

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf