reserveringsaanvraag op geblokkeerde datum

Lisa534
Level 1
Ghent, Belgium

reserveringsaanvraag op geblokkeerde datum

Hallo, 

 

ik kreeg vandaag een reserveringsaanvraag ondanks dat gisteren, vandaag, morgen en overmorgen allemaal geblokkeerde data zijn die donkergrijs op mijn kalender staan. En toch kreeg ik een aanvraag en moest ik iemand weigeren? Wanneer ik zelf via de website ging kijken zie ik gewoon deze data inderdaad geblokkeerd staan? Is er iets wat ik misschien over het hoofd zie bij instellingen? Het is niet fijn om op geblokkeerde data hieraan tijd te moeten geven namelijk. 

 

Groetjes en bedankt!

Lisa 

4 Antwoorden 4
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

gaat het om een reservering voor 1 nacht, die begint op de dag voor de geblokkeerde data?

Neen, de dag zelf en de dag erna waren beiden geblokkeerd... vreemd hé? 

Jeroen16
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hoi, hier hetzelfde probleem. Inmiddels 4 aanvragen moeten teleurstellen omdat de data niet overeen kwamen met de beschikbaarheid van mijn kalender. Weet iemand waar ik dergelijke bugs kan rapporteren?

 

Groet,

 

Jeroen  

Tine8
Level 2
Kortrijk, Belgium

Ik heb mijn kalenders gekoppeld, omdat ik twee kamers heb en ik de kamers ook afzonderlijk wil verhuren als daar vraag naar is. Deze week had ik een vraag van twee gasten die samen 2 nachten willen boeken, maar wel elk een afzonderlijke kamer. ( collega's voor hun job, willen  elk een kamer) 

De gast boekt dus voor 1 gast een kamer. Maar omdat zij nog een kamer wilde boeken voor de collega, gaf ik haar het advies om gewoon nog een reservatie te maken voor haar collega op de gekoppelde advertentie. De data stonden niet disponibel omdat de kalenders gekoppeld waren. Om het op te lossen heb ik de data vrij gemaakt door de kalender te ontkoppelen. 

Maar nu heb ik de kalenders weer gekoppeld. Dit wil dus zeggen dat ik dat telkens manueel moet wijzigen als mensen een afzonderlijke kamer willen boeken? Waarom geen tool binnen één advertentie dat je per kamer kan boeken ? 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf