speciale aanbeding

Maura11
Level 1
Amsterdam, NL

speciale aanbeding

hallo

ik wil een speciale aanbieding sturen, ik zie nergens hoe ik dat kan doen. als ik op de bericht van huurder click krijg geen keuze om dit te doen! moet ik eerst de reservering accepteren?

6 Antwoorden 6
Jesse27
Level 1
Groningen, Netherlands

Ik heb hetzelfde probleem

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Hoe gek het ook klinkt...

als je de aanvraag weigert, verschijnt de knop stuur speciale aanbieding.

Maar ook bij een al geaccepteerde aavraag verschijnt de knop.

 

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi Maura, Jesse,

 

Als gasten een aanvraag doen (dus geen reservering), dan heb je bovenin de 'inbox-threat' de mogelijkheid om ze een speciale aanbieding te sturen.
Ze moeten dan wel de data, etc. volledig ingevuld hebben in hun aanvraag. Anders dan heb je deze mogelijkheid niet.

 

Mvrgr,
Cor.

Janneke4
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hoi, Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gedaan wat Tonnie adviseerde. De booking geweigerd. Maar ik zie nu nergens een button met speciale aanbieding? Hoe kan dit? 

Groeten Janneke

Herman13
Level 1
Zwolle, Netherlands

ik wil accepteren met een speciale aanbieding. Maar die knop zie ik niet. Wat nu?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi Herman,

 

In de App is dat niet altijd duidelijk.
Maar als je via een Windows PC inlogt met bijvoorbeeld Google Chrome, dan zie je aan de linkerkant (Of bovenin), de knop: Stuur speciale aanbieding.
Airbnb heeft zo'n beetje zijn eigen User Interface voor ieder apparaat en browser (Dit verschil is gelukkig de afgelopen tijd aanzienlijk verminderd, maar er zijn nog steeds verschillen).

 

Mvrgr,
Cor.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf