volgorde recensie

DailyKaat0
Level 2
Soest, Netherlands

volgorde recensie

Ik heb het "probleem" met de weergave van de volgorde van de recensies. Hij geeft bij mij eerst alle nederlandse recensies aan en dan pas de buitenlandse, terwijl ik het op volgende van de maand wil. Weet iemand hoe dit is in te stellen? Thanks

4 Antwoorden 4
Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Dit is een keuze van Airbnb en niet te wijzigen. De volgorde is trouwens wel afhankelijk van de taal die je potentiële gasten hebben ingesteld op hun profiel. Alleen als zij ook Nederlands als taal hebben, zullen ze eerst de Nederlandstalige reviews zien. Als je gast bijvoorbeeld Engels heeft ingesteld, zullen eerst alle Engelstalige reviews worden getoond.

DailyKaat0
Level 2
Soest, Netherlands

Ah Bob, dank voor je reactie? Is dit echt zo? Irritant dat airbnb dat voor je gaat bepalen. Ik zelf let ook op hoe vaak verhuurders mensen hebben gehad en wanneer. Het si dus niet chronologisch met de datum. Heel vervelend! Dank je! gr. K 

Bob43
Level 10
Amsterdam, Netherlands

Ja dat is echt zo :). Maar goed, als je veel buitenlandse kijkers op je advertentie hebt, zullen zij dus gewoon de chronologische volgorde zien (tenzij je toevallig een recensie hebt ontvangen die in dezelfde taal is geschreven als die van die kijker). het gaat dus echt om de taalinstellingen die gasten/kijkers aan hun eigen profiel hebben gekoppeld. Gasten zien dus zeer waarschijnlijk een andere volgorde dan jij ziet.

Harm0
Level 1
Hoevelaken, Netherlands

een helder antwoord, maar soms wel vervelend. Wij hebben 1 (uit 9) negatieve recensie, maar die staat (in het nederlands) bovenaan, terwijl we daarna intussen meerdere 5-sterren recensies in andere talen hebben gehad (en kunnen aangeven dat we bepaalde feedback ook verwerkt hadden).  We moeten dus maar snel een positieve nederlandse recentie krijgen om dit te compenseren.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf