wil tekst toeveogen aan mijn advertentie

Karin206
Level 2
Kalmthout, Belgium

wil tekst toeveogen aan mijn advertentie

zou wat tekst toe willen toevoegen aan mijn advertentie,maar krijg iedere keer te zien dat ik mijn werkadvertentie moet toevoegen

 en weet niet wat ze daarmee bedoelen.

krijg ook regelmatig aanvragen voor arbeiders en die wil ik hier niet meer,omdat ik een erg vervelende ervaring gehad heb een tijd geleden,maar als je weigerd

wordt die tijd geblokkeerd en dat zou nou wel erg vervelend zijn want is de hele maand Juni.

Hoe pak ik dit aan zonder geblokkeerd te worden?

 

 

 

3 Antwoorden 3
Karin206
Level 2
Kalmthout, Belgium

even een toevoeging van hierboven,het is een werkcollectie,en iedere keer als ik mijn advertentie wil beheren kom ik weer bij die werkcollectie uit en kan ik dus niks aanpassen,snap er niks meer van.

Wie kan mij helpen aub,ik kan niet bij advertentie beheren komen zonder die werkcollectie?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Karin206,

 

Ja, Airbnb wil mij ook in de collectie “Werk” hebben: Nog maar 1 stap te gaan!

Maar die ene stap behelst wel het minimaal hanteren van gemiddelde annuleringsvoorwaarden.

En dat gaan we dus even niet doen!

 

Als je gewoon naar het tabblad Advertenties gaat, dan kun je daar vervolgens op bewerken klikken en daarna kan je dus wijzigingen aan je advertentie doorvoeren.

 

Al die aanbevelingen van Airbnb kun je gewoon negeren.

 

Verder zou je kunnen bekijken, waarom jouw accommodatie zo in trek is bij “Werkmensen” (Misschien Industrie in de buurt, lage prijs, werkplek voor een laptop of iets dergelijks).

En er voor zorgen dat dit in je advertentie een beetje ontmoedigd wordt.

Maximaal verblijf inkorten is ook eventueel een optie (maar ja, dan boeken ze misschien meerdere perioden achter elkaar).

 

Een Reservering(aanvraag) weigeren levert je ‘straf’ van Airbnb op (onder andere blokkeren van je kalender)!

Behalve als je ze weet te overtuigen, dat de gast geen match is.

 

Succes!

Karin206
Level 2
Kalmthout, Belgium

Wederom hardstikke bedankt voor jouw wijze raad Cor,ik heb mijn advertentie aangepast

door erin te zetten dat ik mijn appartement alleen nog maar verhuur aan toeristen.

Zo is het probleem gelijk opgelost,en die mevrouw is zo vriendelijk geweest om zelf te

annuleren,dus blijven de data's gewoon open,eind goed al goed!

Maar toch begrijp ik airbnb niet,ze zoeken altijd maar nieuwe huurders,maar hebben zulke

strenge regels en je mag zelf dus niet beslissen wie je aanneemt als gasten,vind ik zo vreemd.

NIet echt handig van airbnb,en zeker niet als ze alsmaar zeggen dat jezelf mag beslissen over wie je wel of niet aanneemt,maar als je dan weigert wordt je kalender geblokt,erg kromme 

manier van werken,lijkt me.

Bedankt Cor.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf