zichtbaarheid advertentie

Saskia25
Level 1
Tinte, Netherlands

zichtbaarheid advertentie

Hoe weet ik of mijn advertentie goed werkt? Ik heb de indruk dat het nog steeds niet goed werkt omdat de statistieken niet goed werken. De ene dag zie ik dat er 60 mensen hebben gekeken in 30 dagen en de volgende dag is dat 40.

 

 

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Saskia25,

 

Tja, die Airbnb Statistieken die kunnen nog wel eens een beetje wispelturig zijn.
Ikzelf kijk hier ook regelmatig naar. En ik heb moeten constateren dat het soms dagen kan duren. Alvorens die gegevens weer eens bijgewerkt worden.
Net alsof er iemand bij Airbnb vergeten is om op een knopje te drukken 😞
Persoonlijk vindt ik dat ook niet prettig, want je hebt al zo weinig gegevens over de prestaties van je advertentie (En dan te bedenken dat Airbnb zo'n beetje alles weet. Zelfs hoe lang mensen naar je advertentie gekeken hebben, en dat soort zaken).
En ik zie dat tellertje toch wel als een indicatie, dat er mogelijk een boeking in de lucht hangt.
Normaal gesproken worden die gegevens eens per dag bijgewerkt met de gegevens van de dag ervoor.
En als er dan weer zo'n update probleempje is, dan loopt vanzelf je teller met paginabezoeken achteruit (omdat de dagen na 30 dagen geleden niet meer meetellen).

 

Succes ermee.

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf