Hallo allemaal, fijne donderdag!
Als host weet je dat s...
Hallo allemaal, fijne donderdag!
Als host weet je dat sommige functies een groot verschil kunnen maken in de beslissing ...
Hallo allemaal,
Krijgen jullie ook aanvragen om bij jou foto en filmopnames te mogen maken? Ze willen onze studio dan helemaal privé huren en met een filmploeg langskomen! Natuurlijk gaan wij hier absoluut niet op in en bij iedereen die nu vraagt of de ruimte helemaal privé is ben ik al gewaarschuwd. Ben benieuwd of jullie ook van deze aanvragen krijgen.
Groeten,
Lia
Ik heb het nog niet meegemaakt, maar zag op de engelstalige community dat er dan "je-weet-wel-wat-ik-bedoel-films" gaan worden opgenomen !
Ja klopt, afgelopen week hadden we 2 van deze aanvragen en een poosje geleden ook van een Spaanse vrouw, haar recensies waren niet best (ze hadden zelfs opnames gemaakt in entree van het appartementen complex vertelde iemand) en als je haar op google opzocht wist je genoeg. We hadden haar aanvraag afgewezen en haar profiel doorgegeven bij Airbnb. De volgende dag kregen we een aanvraag van een Spaanse man voor dezelfde periode, we kwamen er al snel achter dat het een echtpaar bleek te zijn...
Wow, ik ben het inderdaad ook een aantal keren tegengekomen op de Engelstalige community. Gelukkig heb je contact opgenomen met Airbnb @Wim-En-Lia0.
Gisteren en vandaag probeert ene Rosanna bij ons te reserveren, gelukkig net als gisterenavond nog in afwachting van verificatie want deze mevrouw met 2 recensies (zie hieronder) die echt te droevig voor woorden zijn willen wij echt niet in onze studio hebben!!
oktober 2020
Last minute geboekt. Goede communicatie vooraf, snel betaald. Helaas het huis niet netjes achter gelaten. Overal afval, etensresten, handdoeken, privé artikelen gebruikt etc.
oktober 2020
Left a complete mess, smoking cigarettes and weed in the house
Vertalen
Ik heb 2x een aanvraag gehad ons huis beschikbaar te stellen voor filmopnamen.
Dat waren legitieme studios
We zijn op het bod ingegaan. Goede vergoeding per dag. Leuk draaiboek. Op het laatste moment besloot de zender om het produktie bedrijf toch niet de opdracht te geven.
Een andere keer was het voor een low-budget opname. Aangeboden vergoeding per dag was me te laag.
Dit klinkt wel officieel en dat idee hadden we bij de aanvraag bij ons helemaal niet...bij ons wilden ze een ander soort opnamen maken.
Wat krijg jij trouwens nog veel boekingen via Airbnb aan de reviews te zien. Ik krijg haast niets meer. Nagenoeg uitsluitend via booking
Wij werken alleen met Airbnb en het loopt inderdaad nog steeds door maar het is echt wel stukken rustiger dan voor de Corona, daar zullen de meeste hosts wel last van hebben.
Het is inderdaad erg rustig met de boekingen op dit moment @Wim-En-Lia0. Ik denk inderdaad ook dat de meeste hosts hier last van hebben.
Ik zie net pas je bericht over dat iemand met slechte reviews heeft geprobeerd om een boeking te plaatsen. Hoe is dit uiteindelijk verlopen?
Deze mevrouw Rosana probeerde het 2x en gelukkig is ze niet door de verificatie gekomen.
Wat ik wel HEEL vervelend vindt is dat in die tijd wel onze studio vrij gehouden werd voor haar, super irritant is dat want in die tijd kan er niemand boeken!!
Hallo allemaal,
Wij zijn begonnen in juni 2020 en hele leuke gasten mogen ontvangen maar nu ook niks meer te doen. Wij kregen een vraag van een man om ons appartement te huren voor een maand. Zijn baas betaalde Airbnb en hij zou bij een vriend logeren. Dan zou via WhatsApp een bericht komen dat wij de helft van het geld naar hem konden storten zodat wij snel geld konden verdienen en het appartement weer verhuren. Zoals hij het zei: met niks doen veel geld verdienen! We zijn er niet op in gegaan omdat we niks buiten Airbnb willen doen. Heeft iemand dit ook mee gemaakt en hoe ga je daar mee om?