Automatische vertaalfunctie

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Automatische vertaalfunctie

@Sybe  wat ik jammer vind in de automatische vertaalfunctie mijn tekst naar de gast niet vertaald. 

ik probeer de zinnen altijd zo simpel mogelijk te houden zodat de vertaling vermoedelijk wel goed gaat maar kan dit niet checken. 

voorbeeld: 

ik had contact met een Engelse verhuurder. 
Hij antwoordde dat hij zou kijken of de kamer gratis was. Hij bedoelde natuurlijk ‘vrij’ maar ‘free’ werd vertaald naar gratis. 

Als ik mijn tekst kan zien in het Duits dan weet ik globaal of er ook staat wat ik schrijf aan mijn Duitse gasten. 
( ik hoop dat je me nog begrijpt haha) 

3 Antwoorden 3
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Ik denk het wel! Je bedoelt dat je graag zou willen zien hoe jouw tekst vertaald wordt en wat voor tekst de gast uiteindelijk te lezen krijgt?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ja klopt

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Wel een goed idee, ik ga het in ieder geval doorgeven!

 

Het kan altijd even duren voordat zulke dingen worden geïmplementeerd, dus misschien is het een idee om de taal op je account aan te passen naar Engels dat je in ieder geval kunt zien hoe jouw berichten in het Engels klinken? Zo kun je wel zien wanneer het bijvoorbeeld met woorden zoals "vrij" fout zou kunnen gaan en dit dan veranderen naar "beschikbaar" of iets anders wat minder losjes vertaald kan worden. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf