Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat is volgens jou de belangrijkste huisregel? Hallo allemaal! We weten allemaal dat huisregels essen... Laatste reactie Hallo allemaal! We weten allemaal dat huisregels essentieel zijn om een prettig verblijf voor zowel gasten als hosts te... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Hoeveel tijd neem je tussen boekingen om je accommodatie sch... Hallo allemaal, Schoonmaken is een belangrijk onderdeel... Laatste reactie Hallo allemaal, Schoonmaken is een belangrijk onderdeel van het werk als verhuurder. Of je het nu zelf doet of een profe... Laatste reactie
Helga265 Level 1 Scherpenheuvel-Zichem, Belgium Nieuwe super host ❤️ Hallo allemaal! Ik ben Helga, Superhost in het zonnige Costa... Laatste reactie Hallo allemaal! Ik ben Helga, Superhost in het zonnige Costa Adeje, Tenerife, waar ik twee appartementen verhuur in het viers... Laatste reactie
Rocco136 Level 1 Kinrooi, Belgium OMG! 😦 Mega blij met de tweede keer superhost te zijn als er men... Laatste reactie Mega blij met de tweede keer superhost te zijn als er mensen zijn die eens willen ruilen voor een weekend verblijf. Of gew... Laatste reactie
Carla2107 Level 2 Assen, Netherlands Ik wil contact met Nederlandse klantenservice van airbnb Contact zoeken met Nederlandse airbnb maar is moeilijk te vi... Laatste reactie Contact zoeken met Nederlandse airbnb maar is moeilijk te vinden Mailen of bellenKrijg alleen engels sprekende medewerkers Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Hoeveel gasten heb je tot nu toe ontvangen? Hallo allemaal!Een van de mooiste dingen aan het zijn van... Laatste reactie Hallo allemaal!Een van de mooiste dingen aan het zijn van een host is dat je ziet hoe je ruimte langzaam gevuld raakt met ... Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.