Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat is de ideale uitchecktijd? Hallo allemaal! Check-in en check-out tijden zijn essen... Laatste reactie Hallo allemaal! Check-in en check-out tijden zijn essentieel om onze gasten een uitstekende ervaring te bieden. Het is z... Laatste reactie
Janneke40 Level 1 Loon op Zand, Netherlands Huurders die oneerlijk zijn over het aantal gasten Beste hosts, ik heb twee recente ervaringen waarbij gasten b... Laatste reactie Beste hosts, ik heb twee recente ervaringen waarbij gasten bewust voor 1 persoon boeken, en dan met meerdere willen komen. Ze... Laatste reactie
Stephan4648 Level 2 Amsterdam, Netherlands Maxium aantal gasten amsterdam, hoe zit dat met een baby? Wij krijgen zojuist het verzoek van een potentiele gast. Ze ... Laatste reactie Wij krijgen zojuist het verzoek van een potentiele gast. Ze komen met z'n 4en plus een baby. Mag dat i.v.m. de regels van Ams... Laatste reactie
Oksana45 Level 1 The Hague, Netherlands Welcome Hello everyone here,Nice to be here and share my happiness w... Laatste reactie Hello everyone here,Nice to be here and share my happiness with all of you.it was hard work. Due this I will extra enjoy this... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Een warm welkom aan alle Superhosts! Hallo,Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost stat... Laatste reactie Hallo,Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Uw reactievermogen en betrouwbaarheid hebben het vertrouwen v... Laatste reactie
Johanna825 Level 1 Bad Sachsa, Germany Boekingen die je alleen per sms doorgegeven krijgt van airbn... Hallo, Ik heb van airbnb 2 SMS jes gekregen met 2 boekingenD... Laatste reactie Hallo, Ik heb van airbnb 2 SMS jes gekregen met 2 boekingenDeze zijn niet in mijn account terug te vinden en staan ook niet i... Laatste reactie