Heb je het genoegen gehad om mede-Airbnb Hosts te ontvangen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Heb je het genoegen gehad om mede-Airbnb Hosts te ontvangen?

Quincy_0-1708104119733.jpeg

 

Hallo allemaal!


Ik heb de laatste tijd een aantal gesprekken gelezen op andere communities waar Hosts mede-Airbnb Hosts ontvangen als gasten. Of het nu gaat om een grappige anekdote, een hartverwarmende vriendschap of waardevolle tips en adviezen, ik hoor graag alles over jullie ervaringen met het hosten van andere Hosts.

 

Heb jij het genoegen gehad om je deuren te openen voor andere Hosts? 🏡👥

 

Zo ja, dan nodig ik je uit om deel te nemen aan het gesprek en je verhalen te delen.

 

Ik kijk ernaar uit om van je te horen!

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Ronald114
Level 6
Ouddorp, Netherlands

Jawel, en dat zijn terugkerende gasten. Het schept een band en ervaringen delen is echt leuk. Wanneer ik weet dat gasten zelf host zijn vraag ik door als in: wat zou u zelf anders doen wanneer u mijn locatie zou verhuren? Kunt u heel kritisch door mijn verblijfplaats gaan, immers wanneer je al jaren iets doet kun je kleine dingetjes niet meer zien.  Daar komt nuttige informatie uit, van een ontbrekende soeplepel, een iets te mager licht in de keuken,  tot uiterste kleine hoekjes achter een bank of onder een plint waar het niet 100% schoon is. Feedback is een cadeau, en we begrijpen dat. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Ronald114, wat leuk dat ze ook terugkerende gasten zijn! Ik heb zelf volgens mij een keer een Host mogen ontvangen en dat is erg goed gegaan 😊 

 

Feedback is zeker een cadeau! 

 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf