Hoe krijg je een goede recensie?

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoe krijg je een goede recensie?

Krijg een goede recensie.jpg

 

Hoi allemaal,

 

Recensies zijn een belangrijk onderdeel van de Airbnb-community. Ze vertegenwoordigen een maatschappelijk doel gericht op sterke relaties tussen gastvrije hosts die hun accommodatie verhuren en de reislustige gasten die overal ter wereld nieuwe herinneringen maken. 

Hosts krijgen vaak een goede recensie wanneer ze hun gasten van uitzonderlijke service voorzien en een geweldige ervaring geven. Het is belangrijk dat je de belofte van je advertentiebeschrijving waarmaakt en dat je gasten tevreden zijn wanneer ze de accommodatie onder ogen krijgen.

 

Kortom, gasten boeken je accommodatie eerder wanneer je goede recensies hebt. Daaruit blijkt immers dat je ruimte geschikt is, wat een reiziger meer vertrouwen geeft om te boeken.

 

Als host ga je altijd voor het hoogst haalbare. Wat is ervoor nodig om ️ sterren te krijgen van je gasten?

 

Groetjes,

Sybe

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik denk dat het belangrijk is om eerlijk te zijn in de advertentie. Schroom niet om ook negatieve punten te benoemen, dan valt het bezoek van de gast niet tegen. 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 De juiste verwachtingen stellen is een manier om teleurstelling te voorkomen, maar je wil gasten ook niet weg jagen met té veel negatiefs. Hoe zou je hier een goede balans in kunnen vinden dat je wel de juiste verwachtingen stelt maar je advertentie nog wel aantrekkelijk is voor potentiële gasten?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

In onszelf ophemelen zijn we vast allemaal goed genoeg 😉 

Ik heb eens gelezen dat je 2 minder sterke punten in je advertentie moet aangeven. 

zelf was ik laatst in Stockholm. Het waren 4 hoge verdiepingen maar dat stond ook netjes in de advertentie waardoor het minder erg was  

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Minstens twee is een goede om aan te houden denk ik, alleen maar positief zou ervoor kunnen zorgen dat je advertentie "te mooi om waar te zijn" is!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf