Hallo allemaal!
Vandaag willen we even stilstaan bij...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
Vandaag willen we even stilstaan bij iets bijzonders: jullie reis als hosts Hoeveel jaren (of maande...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
Bij het lezen van jullie berichten in de community heb ik gemerkt dat het beheren van het elektriciteitsverbruik🔌 voor velen van jullie een veelvoorkomende uitdaging is.
Sommige gasten zijn misschien niet helemaal op de hoogte, wat onbedoeld kan leiden tot extra energieverbruik.
Duidelijke communicatie lijkt veel te helpen, en hulpmiddelen zoals slimme thermostaten zijn ook genoemd als nuttige oplossingen.
Ik weet zeker dat er nog genoeg andere creatieve, gastvriendelijke manieren zijn om dit aan te pakken. Hoe moedig je gasten aan om bewuster om te gaan met energie tijdens hun verblijf?
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën! 😊
Quincy
Hi Quincy ,
Door deze zin in ons aanvullende regels te vermelden; zonder de gasten te verplichten of te beboeten met meerprijs, en op dat gebied mag ik niet klagen , in die 3j sinds ik host ben heb ik maar 1x moeten vragen om een tussenkomst in de energie factuur..
"Wij zijn ons bewust van het milieu en energie. Daarom waarderen we het zeer als je afval scheidt, de elektrische airco niet onnodig aan laat staan als je op stap gaat, en geen overtollig (warm) water verspilt, enz. dankjewel"
Fijne dag , Quincy 😉🤗
Hoi @Patricia3617, ik wilde je net hier gaan taggen totdat ik je reactie zag! Wat een toeval zeg! 😊
Gelukkig gaat alles goed tot nu met betrekking tot het energieverbruik van je gasten. Heb je stickers of afbeeldingen in huis om het duidelijk te maken dat afval gescheiden moet worden of staat dit ergens in een handleiding aangegeven?
We stellen ter beschikking zakken in verschillende kleuren zoals bij ons,in België gasten moeten ze gewoon in de juiste container gooien aan de ingang van het Resort bij vertrek..of eens de week voor lang verblijf.. Er ligt op het appartement ook een map met allerlei tips , nuttige informatie over uitstapjes 'restaurants' taxi's en over de veiligheid brandweer , ambulance,met telefoonnummers , maar 'ook nog steeds onze huisregeltjes,🥰🥰
@Katja202 @Bob297 @Kirsten266 @Henk66 @Mirjam0 @Mieke0 @Linda4831 @Cor4354 sorry voor de vele tags! Hopelijk kunnen jullie ook wat tips delen 😊