Hoeveel gasten heb je tot nu toe ontvangen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoeveel gasten heb je tot nu toe ontvangen?

Quincy_0-1753369713415.jpeg

Hallo allemaal!

Een van de mooiste dingen aan het zijn van een host is dat je ziet hoe je ruimte langzaam gevuld raakt met allerlei verschillende verhalen. Elke nieuwe reservering brengt een gast met een unieke achtergrond en energie, waardoor een ervaring ontstaat die voor altijd zal worden herinnerd. 🚪🌎

Toen ik hierover nadacht, vroeg ik me af:

Hoeveel gasten heb jij tot nu toe verwelkomd? 🏡 En voor degenen die al veel mensen hebben ontvangen en onze community willen ondersteunen: welke aanpak of tips hebben jou geholpen om meer gasten aan te trekken?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! 🤗

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

17 Antwoorden 17
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Albartus0
Level 2
Ermelo, Netherlands

@Quincy Leuke vraag, sinds maart hebben we 66 gasten ontvangen verdeeld over 22 bezoeken.

Om de accommodatie aantrekkelijk te maken zijn we altijd op zoek naar leuke foto's, extra omschrijvingen, flexibelere voorwaarden, en het gebruik van meerdere platformen voor de verhuur.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Albartus0 , wat goed om te horen dat jullie al zoveel gasten hebben mogen verwelkomen sinds maart! 👏 Slim ook hoe jullie blijven sleutelen aan de presentatie en flexibiliteit van de accommodatie. Ik ben benieuwd: welk van die dingen bijv. foto's, omschrijvingen, voorwaarden of platformen heeft volgens jou het meeste verschil gemaakt tot nu toe?

-----

Bob297
Top Contributor
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
In totaal zo'n 600 gasten.
In Curacao was de gemiddelde verblijfsduur 1 dagen en in NL 3 dagen
Op één na, waren alle ervaringen positief.
Gelukkig was dat wederzijds met zeer goede reviews

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is een best groot aantal gasten @Bob297! Gelukkig heb je goede reviews ontvangen 🙂 

-----

Nic22583
Level 2
Noordwijkerhout, Netherlands

Hi Quincy,
Ik heb tot nu toe 33 gasten mogen ontvangen. Dat waren 16 koppels en 1 singel. We krijgen boekingen in het voorjaar en zomer. De gasten komen dan voor de tulpen en het strand. In het najaar en winter gebeurd er verder eigenlijk niets. We zijn vorig jaar pas begonnen, maar we worden goed gevonden op Airbnb. 
Hartelijke groet, Nic

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Nic22583, wat mooi dat je al 33 gasten hebt mogen ontvangen! Het is bijzonder om te zien hoe het seizoen zo’n invloed heeft op de boekingen. De tulpen en het strand zijn natuurlijk echte trekpleisters in het voorjaar en de zomer.

Fijn dat jullie goed gevonden worden op Airbnb! Hopelijk komen er in de toekomst ook wat gasten in het najaar en de winter 😊

-----

Jennifer5083
Level 2
Zuidoostbeemster, Netherlands

Dat weet ik niet precies. Ik kan het nu gaan natellen maar is er een mogelijkheid om dit in een oogopslag te zien op Airbnb? 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Jennifer5083, als het goed is moet je deze stappen volgen 😊

1. Login bij Airbnb:
    Ga naar www.airbnb.nl en log in op je account.
  2. Naar het host-dashboard:
    Klik rechtsboven op je profielfoto en selecteer “Hosten” of “Dashboard”.
  3. Bekijk je reserveringen:
    Ga naar “Reserveringen” of “Overzicht” in het menu. Hier zie je een lijst met alle eerdere en komende reserveringen.
  4. Reserveringen tellen:
    • Je kunt het aantal reserveringen vaak direct bovenaan of in de lijst zien.

Ik ben benieuwd!

Quincy

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik weet het niet precies maar zag van de week dat ik op 300 recensies zit. Zullen er dus iets van 330 ofzo zijn   

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266, ook een enorm aantal zeg! 300 recensies is echt een fantastische prestatie! Dat betekent inderdaad dat je al behoorlijk wat reserveringen hebt mogen ontvangen 😊 Je zit zo op 350 denk ik! 

-----

Cor4354
Level 1
Den Hoorn Texel, Netherlands

Veel

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Cor4354, weet je zo gauw ook hoeveel? 🙂 

-----

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Net als Kirsten …. Ik heb geen idee 🥴! Ik heb in de app geprobeerd te zoeken, maar kan t niet vinden. Moet denk ik op de computer. Wel zo logisch! Maarrrr 199 recensies dus ietsje meer boekingen …. En over het algemeen….99,9% …. Allemaal ontzettend leuke gasten! 

Groetjes Katja

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.