Hallo allemaal!
We weten allemaal dat huisregels essen...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
We weten allemaal dat huisregels essentieel zijn om een prettig verblijf voor zowel gasten als hosts te...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo allemaal!
Een van de mooiste dingen aan het zijn van een host is dat je ziet hoe je ruimte langzaam gevuld raakt met allerlei verschillende verhalen. Elke nieuwe reservering brengt een gast met een unieke achtergrond en energie, waardoor een ervaring ontstaat die voor altijd zal worden herinnerd. 🚪🌎
Toen ik hierover nadacht, vroeg ik me af:
Hoeveel gasten heb jij tot nu toe verwelkomd? 🏡 En voor degenen die al veel mensen hebben ontvangen en onze community willen ondersteunen: welke aanpak of tips hebben jou geholpen om meer gasten aan te trekken?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! 🤗
Quincy
Hoi @Katja202! 😊 Wauw, 199 recensies! Wat een prestatie! Fijn dat je zoveel geweldige gasten hebt mogen ontvangen! Ik denk niet dat je dit kunt vinden, dus je zult een gokje moeten wagen 😉 Denk je dat het misschien 250 gasten in totaal waren?
@Quincy Ik wilde gaan tellen maar dat lukt ook niet. Als ik t zeker wil weten moet ik de toeristenbelasting gaan tellen 🤣🤣🤣! Maar ik denk wel zoiets inmiddels 🤓😊
Maar wel erg mooi dat je (ongeveer) zoveel gasten hebt ontvangen! Op naar de 500? 😉