Identificatie met ID of rijbewijs mislukt

Opgelost!
Jan12562
Level 2
Roosendaal, Netherlands

Identificatie met ID of rijbewijs mislukt

Hoi, 

ik ben al de hele dag bezig mijn identificatie te realiseren. Eerst tweekeer met mijn rijbewijs en later met mijn ID kaart. Ik krijg als reactie dat mijn foto niet goed is of dat ik teveel van mijn ID weggepoetst heb. Dit laatste is duidelijk niet het geval!

Mijn betaling met de credit-card is al gebeurd.

Wat moet ik nu nog doen om onze vakantie door te kunnen laten gaan?

1 Beste Antwoord
Jan12562
Level 2
Roosendaal, Netherlands

Dag Sybe,

gelukkig is het in orde gekomen  Dit had ik al direkt aan je collega doorgegeven. Wel las ik op internet dat het identificeren voor veel mensen problemen geeft  Misschien een aandachtspunt voor Airbnb.

Dank voor het opvolgen van mijn melding.

Groetjes,

Jan

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

6 Antwoorden 6
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Jan12562 ! Het spijt me om te horen dat je hiermee vast loopt. Het is al even geleden dat je hebt gepost, zit er ondertussen al wat vooruitgang in?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Jan12562
Level 2
Roosendaal, Netherlands

Dag Sybe,

gelukkig is het in orde gekomen  Dit had ik al direkt aan je collega doorgegeven. Wel las ik op internet dat het identificeren voor veel mensen problemen geeft  Misschien een aandachtspunt voor Airbnb.

Dank voor het opvolgen van mijn melding.

Groetjes,

Jan

 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Jan12562 Fijn dat het allemaal nog goed gekomen is! Ik blijf het in ieder geval in de gaten houden. 😉

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Michiel65
Level 2
Oisterwijk, Netherlands

Hoe heb je dit nu opgelost?  Ik heb hetzelfde probleem. Er wordt niet eens gezegd wat nu precies het probleem is. Misschien is het de selfie, misschien het ID zelf. Ik heb geen idee. De foto van mijn ID, met afgeschermd BSN nummer is helder. Enorm vervelend want kan nu niet boeken. 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Michiel65 
Vaak komt het doordat je selfie onvoldoende op je ID lijkt. Ook de belichting speelt een belangrijke rol.
Uiteindelijk werkte het bij mij door de belichting van m'n selfie aan te passen

Jan12562
Level 2
Roosendaal, Netherlands

Hoi Michiel,

Uiteindelijk heb ik het BSN nummer op een ouderwetse manier met een klein stickertje afgeplakt.

Alle andere pogingen waren mislukt.

Succes!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf