Quincy Community Manager London, United Kingdom Welke vervoersmiddelen gebruiken je gasten? Hallo allemaal! Als je reist, ben je onderweg (natuurlijk... Laatste reactie Hallo allemaal! Als je reist, ben je onderweg (natuurlijk)! De keuze aan vervoermiddelen is niet bepaald klein, hoewel er ... Laatste reactie
Pim68 Level 2 Amsterdam, The Netherlands CIN-registratie lukt maar niet... Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verh... Laatste reactie Wij hebben al 15 jaar een prachtig 2e huis in Puglia en verhuren altijd via AirBnB maar daarvoor moet je een CIN-registratie ... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Wat zou je als gast het leukste vinden aan je woning? Hallo allemaal! Een beetje trots en zelfvertrouwen in je... Hallo allemaal! Een beetje trots en zelfvertrouwen in je woning kan nooit kwaad! Gasten zullen je woning waarschijnlijk e...
Patricia3617 Level 10 Zutendaal, Belgium Het ergste week sinds ik (super) host ben Hallo Allemaal, Ik heb de meest verschrikkelijke week achter... Laatste reactie Hallo Allemaal, Ik heb de meest verschrikkelijke week achter de rug met gasten , en ik moest niet op de steun van Airbnb of A... Laatste reactie
Quincy Community Manager London, United Kingdom Waar schrijf je vandaan? Hallo allemaal,Als ik even de tijd neem om na te denken, ... Laatste reactie Hallo allemaal,Als ik even de tijd neem om na te denken, realiseer ik me dat een van de mooiste dingen van het internet en... Laatste reactie
Nim440 Level 1 Netherlands host annuleert met als reden dat zij niet mogen verhuren. op... Ik heb een reservering gemaakt. Host geeft aan dat zij niet ... Laatste reactie Ik heb een reservering gemaakt. Host geeft aan dat zij niet mogen verhuren. Maar op andere periodes staat het nog steeds te h... Laatste reactie