An50 Level 2 Niet naleven van vertrekinstructies De vertrekinstructies (onderdeel van de huisregels) worden d... Laatste reactie De vertrekinstructies (onderdeel van de huisregels) worden duidelijk gecommuniceerd naar onze gasten.Niet enkel in de adverte... Laatste reactie
Quincy Community Manager Adviseer jij je gasten wat ze moeten meenemen voor hun reis? Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie een fijne week hebben!... Laatste reactie Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie een fijne week hebben! Het helpen van je gasten bij het inpakken kan hun verblijf aanz... Laatste reactie
Quincy Community Manager Hoe beheer jij je advertentie wanneer je op vakantie bent? Hallo allemaal! Nu de lente eraan komt, kijk ik ernaar ui... Laatste reactie Hallo allemaal! Nu de lente eraan komt, kijk ik ernaar uit om te genieten van langere, lichtere dagen en misschien een paa... Laatste reactie
Maria24892 Level 1 restitutie 100% Dear all, Please read it!I've been trying to get a hearing f... Laatste reactie Dear all, Please read it!I've been trying to get a hearing for a month! But Airbnb's support/help center has a new person eve... Laatste reactie
Wendy2032 Level 1 verhuur van 3 maanden Ik wil mijn appartement soms voor 3 maanden of langer verhur... Laatste reactie Ik wil mijn appartement soms voor 3 maanden of langer verhuren in spanje. Wat moet ik doen om te zorgen dat de gasten vertrek... Laatste reactie
Carla2107 Level 2 Ik wil contact met Nederlandse klantenservice van airbnb Contact zoeken met Nederlandse airbnb maar is moeilijk te vi... Laatste reactie Contact zoeken met Nederlandse airbnb maar is moeilijk te vinden Mailen of bellenKrijg alleen engels sprekende medewerkers Laatste reactie
Informatiecentrum Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.
Lokale hostclubs Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.