Nieuwe super host ❤️

Helga265
Level 1
Scherpenheuvel-Zichem, Belgium

Nieuwe super host ❤️

Hallo allemaal! Ik ben Helga, Superhost in het zonnige Costa Adeje, Tenerife, waar ik twee appartementen verhuur in het viersterrencomplex Club Atlantis. Ik hou ervan om gasten een zorgeloze vakantie te bezorgen, met persoonlijke tips over de mooiste plekjes, eetadresjes en zwemplekjes in de buurt. Mijn favoriete hostingtip: een warm welkom,  het maakt meteen het verschil tussen een verblijf en een herinnering.

3 Antwoorden 3
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Wat leuk dat je naar onze community bent gekomen om het te delen, @Helga265❤️ Het klinkt fantastisch om Superhost te zijn in het prachtige Costa Adeje! 😊

Wat is jouw absolute favoriete plekje op Tenerife om aan je gasten aan te raden? En heb je misschien een leuke anekdote of bijzondere ervaring die je als host hebt meegemaakt?👀

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hi @Helga265 welkom op het forum. Ik hoop dat we elkaar onderling kunnen helpen met de uitdagingen die het hosten soms geeft. 
je hebt in ieder geval een gave accommodatie!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Erg mooi inderdaad! @Kirsten266 😊

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.