Hallo allemaal!
We weten allemaal dat huisregels essen...
Laatste reactie
Hallo allemaal!
We weten allemaal dat huisregels essentieel zijn om een prettig verblijf voor zowel gasten als hosts te...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hallo allemaal! Ik ben Helga, Superhost in het zonnige Costa Adeje, Tenerife, waar ik twee appartementen verhuur in het viersterrencomplex Club Atlantis. Ik hou ervan om gasten een zorgeloze vakantie te bezorgen, met persoonlijke tips over de mooiste plekjes, eetadresjes en zwemplekjes in de buurt. Mijn favoriete hostingtip: een warm welkom, het maakt meteen het verschil tussen een verblijf en een herinnering.
Gefeliciteerd met het behalen van de Superhost status! Wat leuk dat je naar onze community bent gekomen om het te delen, @Helga265! ❤️ Het klinkt fantastisch om Superhost te zijn in het prachtige Costa Adeje! 😊
Wat is jouw absolute favoriete plekje op Tenerife om aan je gasten aan te raden? En heb je misschien een leuke anekdote of bijzondere ervaring die je als host hebt meegemaakt?👀
Hi @Helga265 welkom op het forum. Ik hoop dat we elkaar onderling kunnen helpen met de uitdagingen die het hosten soms geeft.
je hebt in ieder geval een gave accommodatie!