Lieve Gasten, onze accommodaties zijn sinds juli 2019 geopen...
Laatste reactie
Lieve Gasten, onze accommodaties zijn sinds juli 2019 geopend en meteen in 2020 kreeg ik de status Superhost, met de corona v...
Laatste reactie
Het is heel Nederlands om wanneer je beloond wordt te reageren met ach, ja, nou en...
Doe maar gewoon.....
Nou, ik ben heel blij met de toeters en bellen waarmee gemeld wordt dat ik weer superhost ben.
Worden is één, blijven is heel prettig.
De open deur dan ook nog maar even: al die blije gasten met hun blije honden maakt me gelukkig.
Loon naar werken.
@Ronald114 gefeliciteerd hoor! Ik ben al vele jaren superhost, maar het is elke keer toch weer een blijk van erkenning dat je "goed bezig bent" . Gasten op hun gemak stellen en zich laten voelen als mijn welkome gasten is superleuk! Nadat ze weg zijn bedank ik ze dat ze zo'n leuke /prettige gast waren. en. zeg bij voorbaat dat ik ze zeker een 5 sterren recensie ga geven. Dat werkt heel goed 🙂
Gefeliciteerd 🥳
het is zeker fijn om de erkenning te krijgen voor het harde werken en je mag er absoluut trots op zijn!
Wij zijn erg blij met onze erkenning Superhost. In juni zijn wij gestart met ons gastenverblijf. We genieten erg van onze gasten. En dat stralen wij uit naar hen. Wij vinden de persoonlijke contacten van toegevoegde waarde. Ons gastenverblijf staat naast onze boerderij.
Thanks!!!!
@Ronald114 Nog van harte gefeliciteerd! En je hebt helemaal gelijk, wij vinden het ook iedere keer weer heel een hele fijne erkenning.
Dank!!
Hallo Ronald , ik wens je een dikke proficiat, wij zijn ook kersverse SuperHost per 1 januari 2023 en zijn wel fier, het is zo ,n fijn gevoel om herkenning te krijgen , te weten dat je goed bezig bent is echt de kers op de taart,
Geniet ervan en doe zo verder zou ik zeggen ,
SUCCES;