Hallo, Heb via mijn creditcard betaald maar op mijn creditca...
Laatste reactie
Hallo, Heb via mijn creditcard betaald maar op mijn creditcard staan gereserveerd €0,00.Komt dit wel goed ? Vr gr Arjan
Laatste reactie
Goedemorgen,
Ik heb twee vragen:
- Ik ben benieuwd wat handig is om in te stellen als uitbetalingsmogelijkheid en waarom je het beste voor een bepaalde mogelijkheid kunt kiezen.
- En is het beter om voor airb&b een nieuw rekeningnummer te gebruiken of kun je net zo goed je bestaande rekeningnummer gebruiken voor de uitbetalingen?
Fijne dag en groet,
Tanja
Transfer via IBAN (bankrekening) gaat snel. Als het geen zakelijke verhuur is of verhuur voor derden, dan voldoet een bestaande prive-bankrekening in de meeste gevallen prima. Airbnb doet eerst wel een verificatie om veiligheidsredenen.
Het hangt er wat vanaf hoeveel verhuringen je hebt en via hoeveel kanalen. Als dat beperkt is, dan voldoet de methode zoals Emiel die beschrijft. Bijvoorbeeld één huis via uitsluitend Airbnb
Als dat wat complexer is, dan is een aparte bankrekening handig waarover je zowel de ontvangsten als de uitgaven laat lopen.
Dan heb je een eenvoudig overzicht.
Hallo @Quincy , ik heb de berichten van Emiel en Bob inderdaad gezien, bedankt. Groet, Tanja