Wat was je grootste verhuurvergissing?

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Wat was je grootste verhuurvergissing?

Natuurlijk doen we er allemaal zoveel mogelijk aan om alles helemaal in de puntjes te verzorgen maar soms gaat het niet helemaal zoals je gepland had. 

Misschien heb jij je wel eens vergist in de aankomstdag of ging er opeens iets kapot waardoor je opeens met een hoop gedoe zat. 

Wat staat jou het meeste bij?

4 Antwoorden 4
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik zal zelf de aftrap doen. 
Ik had een elektrische auto gekocht die eerst nog via het gewone stopcontact opgeladen moest worden tot de paal geïnstalleerd was. 

Ik had een andere stekker uit het stopcontact getrokken en niet terug gedaan na het opladen. 

Dit was echter de stekker van de rioolpomp. Het water werd daardoor niet meer afgevoerd. Gelukkig konden de bezoekers er zelf ook wel om lachen toen de wateroverlast opgelost was 🚿

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Jeetje, wat een nachtmerrie! 😂 @Kirsten266 

 

Ik heb ooit een keer bijna vergeten dat een gast geboekt had. Op de dag zelf kwam ik er pas achter toen mijn gast een bericht had gestuurd dat hij in een ongeveer 1 a 2 uur bij het appartement zal zijn. 

 

Ik was op dat moment ook niet thuis, dus ik moest me enorm haasten om alles klaar te maken 😩 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Wim-En-Lia0 @Emiel1 @Katja202 @Mirjam0 @Mieke0, hebben jullie wel eens een fout gemaakt tijdens het verhuren van je woning? 

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Wat ons betreft is het wel het ontvangen van gasten voor 1 nacht. Er kwam dan een man met een grote nieuwe auto aanrijden en een poosje later een jonge vrouw (zij was diegene die geboekt had) in een heel oud autootje. Dat geeft natuurlijk niets totdat dit vaker voorkwam en dit echt niet goed voelde voor ons... 1X vroeg de man zelfs of ik niet in de recensie wilde vermelde dat hij er ook geweest was, ik googelde hem en zag hem met een hele andere vrouw en een klein kindje op de foto staan. We hebben daarna meteen het minimaal aantal nachten verhoogd naar 2 en hebben er geen last meer van gehad.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf