Welke benodigdheden heb je voor je gasten in de badkamer staan?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welke benodigdheden heb je voor je gasten in de badkamer staan?

Quincy_0-1664462374867.jpeg

 

Hallo allemaal!

 

Er is geen beter gevoel dan na een lange reis op je bestemming aan te komen en je op te frissen in de badkamer.

 

Als Host wil je dat je gasten zich comfortabel en schoon voelen, en het verstrekken van toiletartikelen is een geweldige manier om dat te doen. Het is ook geweldig voor mensen die misschien vergeten zijn hun douchegel of shampoo in te pakken!

 

Wat zijn de belangrijkste benodigdheden die je in de badkamer hebt staan voor je gasten? 🚿

 

Sla je lokaal gemaakte zeep in, zorg je voor biologische producten, of heb je een strikt budget en zoek je naar de beste koopjes? 

 

Ik hoor graag van jullie! 😃

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb douchegel , shampoo, conditioner, body lotion, een stuk zeep en in een losse dispenser nog handzeep. 

Vanaf morgen komen er ook slippers bij. Voor iedereen is er een grote handdoek, een middelmaat en een gastenhanddoekje

73CC8E35-6028-4525-BE4E-95FD9704C768.jpeg

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Een uitgebreid assortiment om lekker even verwend te worden! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Comfortabele handdoeken en een paar pompjes om de handen te wassen.
In deze covid tijd heb ik het liefst dat gasten zeepjes en shampoos zelf meenemen. Kleine weggooi verpakkingen vind ik zonde

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Bob297 Die kleine verpakkingen zijn inderdaad een goede kans om wat milieubewuster te zijn, pompjes zijn heel makkelijk bij te vullen. Plus, gasten krijgen zelf de kans hun voorkeur te kiezen qua merk/type als ze hun eigen spullen meenemen!

 

Merk je dat gasten vaak zelf al zeepjes en shampoos meenemen of worden de pompjes nog regelmatig gebruikt?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Sybe de pompjes zijn alleen om de handen te wassen. Staan in de badkamer en de keuken. Bij een wissel spoel ik ze af onder heet water

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf