Wij gaan stoppen.

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Wij gaan stoppen.

Hallo allemaal,

 

Wij gaan (eind mei) stoppen met het verhuren van onze studio. We hebben ons huis verkocht en een kleinere woning teruggekocht.

Wim en ik zijn nu beiden met pensioen en willen na de verbouwing van ons nieuwe huis (die nu nog druk bezig is) er vaker op uittrekken met onze camper.

 

We hebben het jaren echt met veel plezier gedaan! Als we straks verhuisd zijn willen we eerst een poosje vrijhouden en genieten van ons nieuwe huis en dan weer lekker op reis gaan met onze hond in de camper, echte pensionado's.

 

Groetjes Lia

10 Antwoorden 10
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Een nieuwe stap in het leven. 
Gefeliciteerd met de verkoop en ik wens jullie alle goeds met de echte pensionering! 
geniet van het leven en dank voor de goede gesprekken en tips hier 🙏 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Kirsten266 Dank je wel!! We gaan het vast missen en als eind volgende week de laatste gasten vertrekken zal het heel vreemd zijn, denk ik... Ik ga het vast missen, ook de gesprekken in de community. Maar we hebben zin in het nieuwe huis (we gaan van een groot huis met 4 verdiepingen naar een gezellige hoekwoning met een grote tuin) dat helemaal naar onze zin is en een ook goede plek voor de camper heeft. Verder gaan we lekker door met oppassen en gezellige dingen doen met onze kleindochter, genieten van en met ons fijne gezin en regelmatig op pad met ons hondje Noortje. Vorige najaar zijn we in het voorjaar 4 en in het najaar 6 weken achter elkaar op pad geweest en we hebben ervan genoten, dus dit gaan we nu vaker doen.

 

Veel succes jullie!

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Wim-En-Lia0 Gefeliciteerd met de verkoop en met jullie nieuwe huisje! Ook al zijn jullie misschien niet meer aan het verhuren, zijn jullie natuurlijk nog wel altijd welkom om jullie expertise te delen hier, en we willen natuurlijk wel alle camperverhalen horen! 😃

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Sybe @Katja202 @Kirsten266 Dank je wel! De laatste gasten zijn afgelopen zondag vertrokken en dat was best emotioneel, ik heb echt een traantje gelaten...het zal echt wennen zijn voor ons. Maar voor nu hebben we het heel druk met de laatste loodjes in het nieuwe huis (het wordt prachtig, helemaal naar onze zin) en natuurlijk alles inpakken en afronden in ons verkochte huis. De kopers hebben er (mede door onze enthousiaste verhalen) veel zin in om straks de studio weer op Airbnb te zetten voor verhuur.

 

Groetje Lia

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Wim-En-Lia0 ik snap helemaal dat er een traantje gelaten werd. We zien de nieuwe eigenaren natuurlijk ontzettend graag terug op het forum:) 

mij wens jullie heel veel geluk in jullie nieuwe woning en met jullie mooie reizen! 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Dank je wel @Kirsten266 dat komt vast goed 🙂

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Wim en Lia,

 

het ga jullie ontzettend goed. Ik wens jullie al t liefs en moois. 

geniet ervan

 

Groetjes Katja
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Dank je wel @Katja202 

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Hai Wim en Lia, 

 

Gefeliciteerd! En wat leuk andere plannen en avonturen. Heeelveeeeel plezier en geniet ervan met volle teugen. Na gedane arbeid is het goed toeven. In dit geval blijf je in t zelfde werkgebied, maar dan als ontvanger van al het goeds🤭😉

 

het ga jullie goed

groetjes Katja 

Groetjes Katja
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Dank je wel @Katja202, wat lief!

Dat gaan we zeker doen 🙂 aankomend weekend ontvangen we de laatste gasten...

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf