De vertrekinstructies (onderdeel van de huisregels) worden d...
Laatste reactie
De vertrekinstructies (onderdeel van de huisregels) worden duidelijk gecommuniceerd naar onze gasten.Niet enkel in de adverte...
Laatste reactie
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Ik wil mijn appartement soms voor 3 maanden of langer verhuren in spanje. Wat moet ik doen om te zorgen dat de gasten vertrekken na de verhuurperiode en niet blijven zonder te vertrekken. Moet ik een extra huurcontract aanmaken of is er een andere oplossing. wat doet air bnb als de gasten er niet uit gaan
Welkom @Wendy2032! Ik tag even @Bob297 @Emiel1 @Kirsten266 @Katja202 voor advies 😊
@Wendy2032
Gebruik Airbnb alleen als boekingskanaal, maar laat voor verblijven van 3+ maanden altijd een goed Spaans tijdelijk huurcontract tekenen met een echte tijdelijke reden, bewijsstukken, 2 maanden borg plus extra garantie, en een direct actieprotocol bij overstay.
Als ze er niet uitgaan, heb je helemaal niets aan Airbnb.
@Wendy2032 helemaal eens met @Bob297
ik heb het zelf nog nooit gedaan maar lees op het Engelse forum alleen horror over longstay zonder contract.