Wat voor huisdier heb jij?

Vincent0
Level 2
England, United Kingdom

Wat voor huisdier heb jij?

Aangezien dit het bord is voor off-topic ideeen dacht ik, laat ik er eens eentje starten 🙂

 

Hier gaat ie dan. Post een foto van je huisdier en geef een rating van 1 tot 5 sterren voor het huisdier dat voor jouwe is gepost.

 

Hier is mijn hond Logan. 

 

Logan.jpg

4 Antwoorden 4
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

sam2.jpgDit is Sammie 😉

Ik volg dit topic even want ik heb er een vraag bij.

Ik heb altijd herders gehad en wil er dolgraag weer 1. Nu zien mensen niet gauw af van een boeking als er een klein hondje is, maar hoe zou dat zijn met herders?

Mijn rating voor Logan is 5 wat een lekker koppie zit erop zeg 😉

Vincent0
Level 2
England, United Kingdom

Logan is een Rhodesian Ridgeback (ook wel leeuwhond genoemd) dus ook geen kleintje hoor! 🙂 

 

maar goed, ik verhuur mijn huis altijd kompleet uit dus bij mij heeft de hond geen impact op de gast. 

 

Ik denk dat de grote van de hond niet uitmaakt. Of mensen vinden het ok of ze komen helemaal niet denk ik zomaar. 

 

denk jij dat de grote echt zal uitmaken?

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Ook wel pronkrug genoemd toch? Of heb ik het nu weer helemaal mis?

Ik denk wel dat mensen minder bang zijn van een klein schattig hondje dan van een duitse herder, die hebben toch een soort van reputatie zeg maar

Vincent0
Level 2
England, United Kingdom

Ja, een duitste herder vind ik ook altijd een beetje uitkijken. De meeste zijn heel lief, maar kijk het toch altijd even uit de boom 🙂

 

En inderdaad, pronkrug is een andere naam voor de hond. Ze hebben een streep haar op hun ruggewervel die de verkeerde kant opgroeit. 

 

Mijne heeft dat niet en dat schijnt toch gezonder te zijn. Maar ze worden wel voor die streep haar gefokt. Mij maakte dat niet uit. Als ie er maar mooi uitziet!

 

Wil ook wel heel graag een kat, een siberische. Maar ik had gelezen dat je eerst een hond moet hebben voor dat je een kat aanschaft. Want als je eerst de kat neemt, en dan pas een hond, dan neemt de kat je niet in dank af!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf