Bereikbaarheid

Erik64
Level 1
Heemstede, Netherlands

Bereikbaarheid

Waarom is AirBnB niet meer telefonisch te bereiken (+31 20 522 2333) in Nederland? Ik probeer ze nu 3 dagen te bellen zonder succes. Zit iedere keer in de wacht voor langer dan een uur(!).

8 Antwoorden 8
Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Ik ben van mening dat Airbnb een betere bereikbaarheid moet hebben. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar maar ook een mailadres kan ik nergens vinden. Heb er wel een paar maar dat zijn no replay adressen dus daar heb je helemaal niets aan.

Ik vind dat we met zijn allen erop aan moeten dringen dat Airbnb bereikbaar is voor vragen die op het forum niet beantwoord kunnen worden!

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Nu heb ik vandaag op deze community heel erg gemopperd over de onbereikbaarheid van Airbnb en wat overkomt mij nu...... ik wordt door Michel gebeld n.a.v. mijn mailberichten en ook nog eens heel erg klantvriendelijk en in het Nederlands.

Hoewel Michel voor mij niet kon doen wat ik graag wilde (heeft met de Airbnb regels te maken) was ik wel heel blij verrast en nu toch weer een stuk milder dan in mijn eerdere berichten.

Ik hoop dat Airbnb de gesprekken in de community volgt om te weten wat er leeft onder de verhuurders en daarop anticipeert. 

Met dank aan de zeer behulpzame Michel en, het nummer is gewoon +31 20 522 2333

Als je een klacht over een verhuurder hebt doet Airbnb helemaal niets! Ze zeggen toe om een mail te sturen zodat je op de hoogte gehouden word of als je vragen hebt dat je ze kan mailen met je vragen maar ook dat gebeurt niet. 3 dagen hoor ik al niets en geen antwoord op mijn verzoek! Al 2 dagen gebeld maar ook dit maakt niets uit! 

Slecht tot geen service!

Zou verboden moeten worden in Nederland!

 

Wat een slecht bedrijf! Als je contact opneemt krijg je te horen dat ze gelijk iets gaan doen aan ilegale bewoning. Helaas 4 dagen later en een aantal telefoon gesprekken verder nog steeds niets veranderd. Advertentie nog steeds online! Verder geen reactie meer ontvangen van airbnb!
Zo’n bedrijf zou verboden moeten worden in Nederland!
met vriendelijke groet,
André

Mariette4
Level 2
Netherlands

Airbnb is al jaren heel slecht bereikbaar, pas als ik een brief naar Ierland stuur wordt met mij contact opgewnomen. Als Airbnb verhuurder serieus neemt geven zij een maildres en telefoonummer. Ik heb dit al meerdere keren onder de aandacht gebracht, maar Airbnb neemt dit niet serieus.

 

Als ik een aanvrager wil weigeren moet ik een standaard antwoord geven, dat is fout, Airbnb moet ook een open veld geven waarin ik dat dan motiveren.

Hallo,

Ik heb een vraag; “Als verhuurder zal ik een week niet bereikbaar zijn, daar wij op een zeilcruise gaan in Frans Polynesië. Op de boot zal ik geen internet hebben. Wanneer er aanvragen komen voor de verhuur van mijn huis, zal ik daarvan niet op de hoogte zijn en dus ook niet binnen 24 uur reageren.

Weet iemand hoe je zoiets aanpakt?

Joan

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Joan395,

 

De standaard oplossing in deze is het instellen van een zogenaamde Co-Host.

Ook zou je tijdelijk (een week dus) je advertentie kunnen pauzeren.

 

Succes en een fijne zeilvakantie toegewenst 😄

Jeannie15
Level 2
's-Hertogenbosch, Netherlands

Geef een vertrouwenspersoon je inlog en laat deze de reserveringen voor je regelen. Indien je vaak niet aanwezig kunt zijn kun je standaard een "vervanger" voor je account zoeken.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf