anulering

anulering

ik heb n huisje voor 3 personen of wel 3 volwassen en 1 kind maar nu kreeg ik n aanvraag voor 4 volw dat wil en kan dus niet ivm stapelbed

nu wordt ik geblokt en krijg 50.00 als boete ik vind dit onterecht en ik heb al van alles geprobeerd om in contact te komen ,maar dat lukt mij dus niet

heeft iemand n telefoonnr hier in nederland of iemand die nederlands spreekt of evt n email adres .

zij zouden mij bellen ivm account herstellen maar dat hebben ze ook niet gedaan .

ik ben n beetje aan het eind van mijn latijn ik weet het nu niet meer

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Antoinet0,

Je advertentie geeft 3 personen max. aan. Hoe is dan een bevestigde reservering ontstaan voor 4 personen ? Ik begrijp in ieder geval dat je hem hebt geannuleerd en ja, dan krijg je "straf". Maar als de gast een fout heeft gemaakt (bijv. voor 3 pers. geboekt, en daarna zeggen met 4 personen te komen), dat moet de gast annuleren en niet jij.

Airbnb kun je wel tel. bereiken, maar meestal krijg je dan een engelstalige medewerker.

Zie voor alle contact mogelijkheden (incl. telefoonnr voor Nederland): 

Contact Airbnb - A Community Help Guide [UPDATED]

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Eline21
Level 1
Neer, Netherlands

Staat er bij jou advertentie ook dat je een stapelbed vermeld want dan weten de mensen dat ze daar rekening mee kunen houden. Wij zijn ook net begonnen en maken meerdere advertenties zodat mensen weten dat er 1 of 2 pesonen op 1 kamer kan slapen en dat wij 2 kamers hebben.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf