Alle verbeteringen van Airbnb 2023: nieuw deze winter

Airbnb
Official Account

Alle verbeteringen van Airbnb 2023: nieuw deze winter

Vandaag introduceren we de verbeteringen voor Hosts als onderdeel van de Airbnb 2023: nieuw deze winter. Een belangrijke verandering is het tabblad Advertenties: een reeks nieuwe tools om je advertentie te beheren en de kenmerken van je woning onder de aandacht te brengen. 

 

De belangrijkste functies van dit nieuwe tabblad zijn de verbeterde Advertentie-editor, AI-fotorondleiding en integratie van slimme sloten. Speel deze video af voor een uitleg van CEO Brian Chesky.

 

 

Naast het tabblad voor Advertenties bevat de 2023 Winter Release nog meer upgrades voor Hosts:

 

  • Nieuw inkomstendashboard: een vernieuwd dashboard met een duidelijk inkomstenoverzicht op één plek. Hier vind je een gedetailleerd overzicht van eerdere en toekomstige uitbetalingen, aanpasbare rapporten, filters en zoekmogelijkheden.

  • Bijgewerkte tools voor co-hosts: er zijn nu twee nieuwe manieren om de uitbetaling van je schoonmaakkosten te delen met je schoonmaker of een andere Co-Host. Bovendien kun je Co-Hosts nu rechtstreeks vanuit je inbox op Airbnb berichten sturen om aankomende boekingen te coördineren.

 

Voor gasten zijn er nieuwe manieren om een fijne accommodatie te vinden. Favorieten van gasten zijn de populairste woningen op Airbnb, gebaseerd op de feedback van gasten. Daarnaast hebben we de beoordelingspagina in een nieuw jasje gestoken: dankzij nieuwe functies krijgen gasten inzicht in de kwaliteit van elke woning.

 

Meld je aan voor Eerder toegang om deze verbeteringen te gebruiken of wacht tot deze in de komende maanden voor alle hosts beschikbaar komen. Meer over Eerder toegang en het geven van feedback

 

Van welke functie word jij het meest enthousiast?

 

Leer meer over de 2023 Winter Release:

 

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Quincy  wanneer wordt de app gewijzigd? Ik zie nu nog niets 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Gevonden!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Kirsten266, fijn dat je het hebt gevonden! Wat vind je van de verbeteringen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ziet er over het algemeen goed uit maar ik had liever gezien dat we bijvoorbeeld eindelijk foto’s kunnen uploaden bij een automatisch bericht of dat de omschrijving van de recensies beter gaat. 

mijn advertentie is rust in de natuur en dan blijven mensen bij de Locatie dingen benoemen als ‘ er is weinig te doen’.  
nee de locatie is zoals de locatie beschreven wordt. Nee, het tinyhouse in het bos staat dus niet naast de tram in hartje Amsterdam zonder geluidsoverlast 😂

 

 

maar @Quincy ik ben hard op zoek waar ik nu de vertrekinstructies kan vinden want die wil ik graag even aanpassen. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Quincy waar vind ik de uitcheck instructies? Of @Bob297 weet jij het misschien?

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Kirsten266 
Ik weet niet waar de uitcheck instructies staan.
Als ik het zou weten, zou ik ze denk ik ook niet gebruiken.
Gasten lezen slecht, zeker ook berichten/beschrijvingen  uit Airbnb.

Ik vind iedere keer uit waar ze het beste op reageren en stuur ze dan via die methode de uitcheck instructies.

Het gebeurt overigens niet vaak dat ik dat alleen schriftelijk doe.
In NL ben ik vaak zelf aanwezig en in Curacao is m'n manager er altijd bij. Dit ivm het opnemen van de meterstanden en de controle van de woningen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Kirsten266! Bedankt voor je feedback!
 
Ik begrijp dat je graag foto's zou willen kunnen uploaden bij een automatisch bericht en dat je de omschrijving van de recensies verbeterd zou willen zien.
 
Ik zal je feedback doorgeven aan het juiste team, zodat zij hiervan op de hoogte zijn 🙂
 
Wat betreft de vertrekinstructies, je kunt ze vinden op deze 👈 pagina. 
 
Ik hoop dat dit helpt! Laat het me weten als je nog andere vragen hebt!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf