Borg en toeristenbelasting

Opgelost!

Borg en toeristenbelasting

Hallo, 

 

Even een paar vraagjes. Ik heb reeds een reservering maar zou nog graag 150.00 borg willen toepassen. Dat geldt dan niet meer voor deze reservering begrijp ik? Waar kan ik de borg instellen??? Ook zijn wij verplicht toeristenbelasting te betalen aan het vakantiepark 1,90 p.p.p.n Deze zou ik ook graag willen willen vermelden.  Waar kan ik toeristen belasting instellen?

Ook zijn wij verplicht afdracht van verhuur aan het vakantiepark te doen

Van 1 september t/m 30 april                       Van 1 mei t/m 31 augustus
€ 25,00 per weekend                                        € 49,00 per weekend
€ 35,00 per midweek                                       € 65,00 per midweek
€ 55,00 per week                                               € 115,00 per week

Hoe kan ik dit toepassen en instellen??? 

Het zou wel heel prettig zijn als huurders kunnen zien dat het verblijf in het laagseizoen goedkoper is dan in het hoogseizoen. Zou u mij hiermee kunnen helpen of handvaten geven hoe ik dit moet doen. 

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Marianne637 

 

Borgsom instellen (voor toekomstige reserveringen): 

menu "beleid en regels", sectie "voorwaarden", onderdeel "waarborgsom"

 

Voor toeristenbelasting zie hier:

https://community.withairbnb.com/t5/Community-Help/Additonele-kosten-per-persoon-bij-boeking/td-p/15...

 

Afdracht aan het park is iets tussen u en het park en lijken me geen kosten voor de gast. Evt. in de dagprijs verwerken. En anders misschien onder "Bijkomende kosten", "Resorttoeslag" (maar slechts 1 bedrag mogelijk)

 

Huurders kunnen zien wat een reservering kost door op gewenste data te zoeken, met de prijzen zoals deze uiteraard door de verhuurders zijn ingesteld.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

4 Antwoorden 4
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Marianne637 

 

Borgsom instellen (voor toekomstige reserveringen): 

menu "beleid en regels", sectie "voorwaarden", onderdeel "waarborgsom"

 

Voor toeristenbelasting zie hier:

https://community.withairbnb.com/t5/Community-Help/Additonele-kosten-per-persoon-bij-boeking/td-p/15...

 

Afdracht aan het park is iets tussen u en het park en lijken me geen kosten voor de gast. Evt. in de dagprijs verwerken. En anders misschien onder "Bijkomende kosten", "Resorttoeslag" (maar slechts 1 bedrag mogelijk)

 

Huurders kunnen zien wat een reservering kost door op gewenste data te zoeken, met de prijzen zoals deze uiteraard door de verhuurders zijn ingesteld.

Ann25695
Level 1
Lokeren, Belgium

Ik zie geen onderdeel " Waarborgsom in het lijstje staan? 

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Ann25695

 

Het lijkt te zijn weggehaald, ik zie ook  dat Airbnb wijzigen heeft aangebracht in de HELP informatie .

Gaat de waarborgsom verdwijnen ?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Vervolg:

Even gechecked, en inderdaad is deze vorm van waarborgsom vervallen.

Artikel (Engels) hierover:

https://www.rentalscaleup.com/airbnbs-terms-of-service-update-raises-security-deposit-questions/

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf