Catherines Nieuws voor hosts: nieuws over de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden en meer

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

Catherines Nieuws voor hosts: nieuws over de Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden en meer

Katie_0-1633367181403.jpeg

 

Hoi allemaal, 

 

Daar ben ik weer! In deze Nieuws voor hosts bespreek ik een onderwerp die jou en je onderneming nauw aan het hart liggen: het annuleren van reserveringen. Deze week kondigen we belangrijke wijzigingen aan in Airbnb's Voorwaarden bij verzachtende omstandigheden. Hierin zijn zowel de laatste COVID-veiligheidsrichtlijnen van ons medisch adviesteam in verwerkt, evenals waardevolle feedback van hosts zoals jij.

 

Ook beginnen we met een nieuw experiment om te ontdekken of het weergeven van extra kosten in de zoekresultaten van advertenties het gasten makkelijker maakt om te reserveren, en of dat een positieve impact heeft op je onderneming. 

 

Tot slot heb ik nieuws over de inzet van Airbnb.org bij het regelen van tijdelijk onderdak aan Afghaanse vluchtelingen, en wil ik mijn dank uitspreken aan de duizenden hosts die hieraan hebben bijgedragen door middel van donaties en het openstellen van hun woningen. Dankzij de ongelooflijke vrijgevigheid en gastvrijheid van onze community heeft Airbnb.org nu de mogelijkheid om nog eens 20.000 mensen te helpen, bovenop onze eerdere toezegging van 20.000 adressen voor onderdak. Je kunt je nog steeds op veel manieren inzetten voor deze geweldige inspanning. Ga naar Airbnb.org/refugees voor meer informatie. 

 

Zoals altijd hoor ik graag jullie ideeën over bovengenoemde onderwerpen. Bedankt voor je inzet. Blijf gezond en veel plezier met verhuren.

 

Hartelijke groet,

Catherine

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf