In mijn Nieuws voor hosts maak je onder andere kennis met onze olympische en paralympische hosts, en krijg je ideeën over hoe je je ruimte toegankelijker kunt maken.

Catherine-Powell
Ex Airbnb
Ex Airbnb
Malibu, CA

In mijn Nieuws voor hosts maak je onder andere kennis met onze olympische en paralympische hosts, en krijg je ideeën over hoe je je ruimte toegankelijker kunt maken.

Quincy_0-1627303319903.jpeg

 

Heb je vrijdag de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Tokio gezien? We kijken er echt naar uit om dit jaar de atleten daar op een nieuwe manier bij te staan. 

 

Airbnb werkt samen het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en het Internationaal Paralympisch Comité (IPC), en het zal je misschien verbazen dat een aantal van de allerbeste atleten ter wereld nu Airbnb-host is. Lees verder voor nieuws over de Olympische Spelen, tips over hoe je je ruimte openstelt voor gasten met toegankelijkheidsbehoeften en de lancering van ons nieuwe Beleidscentrum. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar jouw ideeën over toegankelijkheid. 

 

Hoe zorg jij ervoor dat gasten met toegankelijkheidsbehoeften zich welkom voelen?

 

Hartelijke groet,

Catherine 

0 Antwoorden 0

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf