Jullie feedback inspireerde de 2024 zomerrelease

Airbnb
Official Account

Jullie feedback inspireerde de 2024 zomerrelease

2024 Zomerrelease.png

 

De 2024 zomerrelease bevat upgrades waar je om hebt gevraagd om je te helpen:

 

  • Makkelijker communiceren met gasten
  • Meer inzicht in je inkomsten
  • Meer informatie over de gasten die je ontvangt
  • Foto's herschikken in de fotorondleiding 

 

Communicatie: Het tabblad Berichten is de nieuwe inbox, maar dan veel handiger ingericht. Alle berichten met betrekking tot verhuren, reizen en support staan nu op één plek. Je kunt berichten filteren en doorzoeken, een groepsgesprek voeren met alle gasten die meegaan op reis, reageren op berichten met emoji's en vragen efficiënter beantwoorden met door AI voorgestelde snelle reacties.

 

Communicatie.gif

 

Inkomsten: Het verbeterde inkomstendashboard heeft interactieve grafieken die je inkomsten per maand, per jaar en per advertentie tonen, meer informatie over voorgaande jaren bieden en prognoses voor de toekomst geven. In het nieuwe rapportagecentrum kun je maand- en jaarrapporten downloaden, met onder andere uitsplitsingen per advertentie of uitbetalingsmethode. 

 

Inkomsten.gif

 

Gastprofielen: Gasten die een verblijf boeken of meereizen, krijgen het verzoek om meer informatie in hun profiel te zetten. Profielfoto's maken gaat nu veel beter dankzij onze nieuwe profielfunctie. Gasten krijgen ook de vraag om meer informatie over zichzelf toe te voegen, zodat je een beter idee krijgt van wie er komt.

 

Gastprofielen.png

 

Fotorondleiding: Op het tabblad Advertenties kun je nu foto's herindelen in kamers. Dit was het belangrijkste verzoek van hosts voor de fotorondleiding.

 

Fotorondleiding.png

 

Meld je aan voor Eerder toegang en krijg toegang tot het tabblad Berichten en het verbeterde inkomstendashboard. De verbeterde fotorondleiding is beschikbaar en alle gasten kunnen nu een gastprofiel maken. 

 

Meer over Eerder toegang en hoe je feedback geeft

 

Welke verbetering vind jij het nuttigst voor je verhuuractiviteiten? 

 

Lees meer over de 2024 zomerrelease:

 

1 Antwoord 1
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik ben blij dat de host en gastenberichten nu bij elkaar te zien zijn en dat je niet meer hoeft te switchen van account.  Ik weet nog niet helemaal wat ik praktisch van de indeling vind. Het ziet er nogal onduidelijk uit maar heb me er nog heel erg in verdiept

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf