Wat is jullie inchecktijd ?

Thomas2376
Level 2
Koksijde, Belgium

Wat is jullie inchecktijd ?

Hallo iedereen,

 

Op dit moment mogen mijn gasten vanaf 15u inchecken. Dit lijkt mij een mooi tijdstip. Ik heb echter moeite om mijn job te combineren met mijn Airbnb. Het is vaak zo dat ik over de middag moet werken en net dan moet ik mijn studio kuisen omdat de vorige gasten zijn vertrokken (om 11u) en de nieuwe gasten komen eraan (15u).

 

Ik heb erover nagedacht om op zoek te gaan naar een job waarbij ik nooit over de middag moet werken om dit probleem op te lossen.

 

Er is natuurlijk nog een mogelijkheid: de nieuwe gasten later laten inchecken.

 

Hebben jullie tips voor me? Wat is jullie inchecktijd ?

 

5 Antwoorden 5
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Thomas2376 

 

Onze gasten vertrekken om 11uur en de nieuwe gasten kunnen vanaf 14uur bij ons inchecken, we hebben dan 3uur om schoon te maken en dat werkt voor ons prima maar ik begrijp het dat dat voor jou met je werk lastig is om te regelen. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hier is de checkout 11 uur en check in 15 uur. 

Als ik het nu opnieuw zou moeten doen dan zou ik voor 10 uur kiezen maar aangezien ik de komende maanden al helemaal vol zit vind ik het onhandig om te wisselen . 

Als het mij vanwege werk qua tijd niet lukt om schoon te maken of in te checken dan gaat mijn man even aan de slag.  

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

O ja, ik heb in mijn ontvangstmail ook onderaan een regel opgenomen in de trant van: Eerder of later in- of uitchecken?  Vraag naar de mogelijkheden. 

 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja precies, dat doen wij ook.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Thomas2376, Ik had mijn inchecktijd om 12:00 uur ingesteld (kan flexibel zijn). En uitchecken was om 11:00. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf