aantal advertenties (kamertype) voor klein hotel

Opgelost!

aantal advertenties (kamertype) voor klein hotel

Goedenavond,

 

Ik heb een klein hotel met 10 kamers (3 verschillende kamer types; van Kamertype A heb ik 3 kamers). Ik  wil deze kamers naast (Booking e.a. ) ook op Airbnb aanbieden.

 

Moet ik dan op Airbnb voor iedere kamer een advertentie maken en de calender bijhouden?

Of kan ik adverteren per kamertype.  Als ""kamertype A"" dan wordt verhuurd via AirBNB zijn,  er dus nog twee kamers beschikbaar?

 

Wie kan mij helpen ?

 

 

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jouke3 

 

Ja, per kamer een advertentie. Of evt. ook extra advertentie voor combinatie van kamers (om bepaald max. aantal gasten in zoeksyteem aan te trekken). In dat geval ook kalenders koppelen om dubbel boekingen te voorkomen. Ook "professional tools" activeren in je account, zodat je de "multicalender" kunt gebruiken (Laat kalender voor alle advertenties op 1 pagina zien).

 

NB advertenties kun je dupliceren, dus niet alles per advertentie opnieuw invoeren.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Jouke3 

 

Ja, per kamer een advertentie. Of evt. ook extra advertentie voor combinatie van kamers (om bepaald max. aantal gasten in zoeksyteem aan te trekken). In dat geval ook kalenders koppelen om dubbel boekingen te voorkomen. Ook "professional tools" activeren in je account, zodat je de "multicalender" kunt gebruiken (Laat kalender voor alle advertenties op 1 pagina zien).

 

NB advertenties kun je dupliceren, dus niet alles per advertentie opnieuw invoeren.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf