Beheer/service check-in-uit Deventer

Opgelost!
Donya-and-Bertjan0
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

Beheer/service check-in-uit Deventer

Goedemiddag,

 

Ik ben opzoek naar iemand die voor onze Airbnb-locatie in Gorssel (vlakbij Deventer) het beheer kan doen. Dus de check-in en check-uit. 

Neem gerust contact op. 

vriendelijke groet Bert 

1 Beste Antwoord
Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Hallo @Donya-and-Bertjan0 ,

 

Een idee misschien om wat andere hosts in de buurt te vragen om samen te werken? in Amsterdam zou ik je wel van advies kunnen dienen maar al heb ik jaren een stacaravan in Harfsen gehad ik ken geen hosts in de buurt. Wel woont de moeder van een van mijn co hosts in Deventer en ik zou kunnen vragen of het iets voor haar is. En is er een Facebookpagina voor co hosts al zie ik daar weinig leven.

Laat maar weten of ik dit mijn co host moet vragen voor je.....

Mieke

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

6 Antwoorden 6
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Donya-and-Bertjan0, misschien weten @Mirjam0 en @Mieke0 meer omdat ze allebei actief zijn op een Airbnb groep op Facebook 😃 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hallo @Donya-and-Bertjan0 ,

 

Vaag eens op de FaceBook groep:  https://www.facebook.com/groups/netherlandsairbnbhosts

 

En zag je @Mieke0 's bericht? Zij kent een host in Deventer  die misschien wat weet. 
kijk eens op de Airbnb website  wie er nog meer host is in Gorssel, misschien. kan  je van je collega's  een tip krijgen, of kunnen jullie elkaars co-host worden? 

 

Succes met hosten! 

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Hallo @Donya-and-Bertjan0 ,

 

Een idee misschien om wat andere hosts in de buurt te vragen om samen te werken? in Amsterdam zou ik je wel van advies kunnen dienen maar al heb ik jaren een stacaravan in Harfsen gehad ik ken geen hosts in de buurt. Wel woont de moeder van een van mijn co hosts in Deventer en ik zou kunnen vragen of het iets voor haar is. En is er een Facebookpagina voor co hosts al zie ik daar weinig leven.

Laat maar weten of ik dit mijn co host moet vragen voor je.....

Mieke

Donya-and-Bertjan0
Level 1
Amsterdam, The Netherlands

@Mieke0 Dankjewel! We hebben iemand langs gehad afgelopen week. Dat lijkt een prima optie. 

maar dank voor jullie reacties. Als de oplossing niet naar wens is dan zoek ik weer even contact. 

Mieke0
Level 9
Amsterdam, The Netherlands

Fijn te lezen @Donya-and-Bertjan0  En stel gerust je vragen.

Mieke

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Mieke0, ik heb even een @ toegevoegd zodat @Donya-and-Bertjan0 een notificatie krijgen van je reactie 😊 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf