Decoreren en het inrichten van je huis

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Decoreren en het inrichten van je huis

Quincy_0-1657213594845.jpeg

 

 

Hallo allemaal,

 

Je huis opnieuw inrichten kan heel leuk zijn, maar ook een grote zorg zijn. Het hangt van veel factoren af, maar vooral van de vraag of je überhaupt wel van decoreren houdt. Overigens is het hebben van een budget om de de boel voort te zetten enorm belangrijk.

 

Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden dat het moeilijk kan zijn een beslissing te nemen, of het nu gaat om "wat kleins veranderen" of "alles opnieuw in te richten en te decoreren". Uiteraard kan het soms duidelijk dat het tijd is voor een verandering.

 

Hoe gaan jullie hiermee om? Doen jullie het decoreren en inrichten zelf of laat je het door een ander doen? En wanneer beslis je dat het tijd is om alles opnieuw in te richten? 🙂

 

Quincy

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Lisette51
Level 3
Koksijde, Belgium

Mooi onderwerp 🙂 Zal bij iedereen wel anders zijn... Inrichten is zo persoonlijk vind ik en zou het daarom niet uitbesteden. Ligt ook aan concept van je vakantiewoning. Ons appartement aan zee die we nu 12 jaar verhuren  verander ik regelmatig decoratie. Ik kom daar 2 a 3 maal per week om  schoon te maken en merk dat ik er zelf snel op uit gekeken ben. Het is een gezellig familie appartement (vooral praktisch ) met leuke decoratie stukken.

 

De andere woning die we aan zee verhuren, luxueuzer met een aparte styl/inrichting zal ik niet snel veranderen alles past perfect bij elkaar. Ik ben daarvoor zelfs naar Maison et Objet ( beurs in Parijs) geweest. Ik heb verschillende moodboards gemaakt, dit was heel intensief. Door het zelf te doen weet ik waar ik de meubels moet kopen als ze vervangen moeten worden. In de 2 jaar dat we nu open zijn hebben we al een nieuwe hoekzetel moeten kopen, een paar nieuwe eetstoelen, een stuk of 10 lampen, heel veel kussens... en nu zal de eikentafel vervangen moeten worden, er zitten vlekken op die ik er niet meer uitkrijg. Ik koop steeds het zelfde zodat de foto's up to date blijven. Ik denk eraan over 8 jaar alles volledig te veranderen en een nieuwe styl door te voeren. 

 

Groetjes uit Oostduinkerke, Lisette 

 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Inrichten is zeker persoonlijk @Lisette51 😊. Iedereen heeft een andere smaak, maar dat is ook juist wat alles uniek maakt! 

 

Wat gaaf dat je voor je andere woning naar een beurs bent gegaan 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Een eikenhouten tafel zou je kunnen schuren en opnieuw lakken , dan zijn de vlekker er vast wel uit. Apart om te lezen dat je zoveel werk hebt gemaakt van het inrichten van je grote huis , leuk hoor. 

Ik verander wel kussens en plaids of andere planten oid maar het grote spul hoop ik nog een tijd mee te kunnen doen !

Klarieke0
Level 7
Koekange, Netherlands

@Quincy ik doe zelf de inrichting en verander weinig. Het concept is Opa's huisje en dan past geen luxe, moderne inrichting. Het is op een boerenerf, het is gezellig maar niet nieuw en kan tegen een stootje. Het meeste is handgemaakt of tweedehands, dat past in een oud boerenhuisje vind ik. In het kader van duurzaamheid hou ik ook niet zo van nog goede spullen vervangen 😊

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat een mooi concept @Klarieke0! En inderdaad erg duurzaam ook 😊

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf