Maximaliseer het verdienpotentieel van je advertenties met de ‘Inzicht in de prijs’ tool

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Maximaliseer het verdienpotentieel van je advertenties met de ‘Inzicht in de prijs’ tool

Sybe_0-1679646491743.gif

 

 

De tool ‘Inzicht in de prijs’ geeft je een duidelijker inzicht in de totale prijs (inclusief eventuele extra kosten) die gasten te zien krijgen.

 

Zo werkt het:

  • Ga naar je Airbnb kalender & selecteer beschikbare data
  • Tik op "Bewerken" (of sla deze stap over als je Airbnb in een browser gebruikt)
  • Tik op het vakje voor de prijs per nacht
  • Selecteer naar ‘Inzicht in wat gasten betalen’

 

Maximaliseer de inkomsten van je advertenties en maak vandaag nog gebruik van deze waardevolle bron! Met de ‘Inzicht in de prijs’ tool kun je weloverwogen beslissingen nemen over de prijzen van je advertenties en zo het meeste uit je hosting avontuur halen.

 

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn er om je te helpen!

 

Bekijk de prijs preview tool

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik kijk hier vaak op. Ik heb recent mijn prijzen ook 2 euro omhoog gedaan omdat ik in de tool zag dat ik dan voor een boeking voor 2 personen nog net onder een rond bedrag uit kwam.

Op die manier haal ik net iets meer uit een boeking terwijl de gast onder het door hem vastgestelde zoek bedrag uit komt

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Slimme strategie en een goed gebruik van de tool ook! 😉 Het klinkt ook een beetje als die eeuwenoude strategie waar €0,99 zowel goedkoper als waardevoller klinkt vergeleken met €1.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf