A191 Level 1 Hoe wordt het huurbedrag op mijn rekening gestort? Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie
Tina9145 Blankenberge, Belgium Level 1 Wedstrijd Hallo collega-hosts! Ik wil graag een give-away doen via soc... Laatste reactie Hallo collega-hosts! Ik wil graag een give-away doen via social media om mijn b'n'b bekender te maken. Dat is geen probleem. ... Laatste reactie
Quincy London, United Kingdom Community Manager Hoe moet ik de prijs van mijn advertentie in 2023 bepalen? Hallo allemaal, De laatste paar maanden zijn voor ons a... Laatste reactie Hallo allemaal, De laatste paar maanden zijn voor ons allemaal moeilijk geweest met stijgende prijzen voor voorzieningen... Laatste reactie
Cloudia1 Rijen, Netherlands Level 1 Rare review Ik ben als gast al jaren lid van Airbnb, nu net als host beg... Laatste reactie Ik ben als gast al jaren lid van Airbnb, nu net als host begonnen. Nu staan er bij mijn reviews bij de woning 2 reviews. Eén ... Laatste reactie
David3464 Aarschot, Belgium Level 2 How can you pay a co-host a fixed fee instead of a percentag... Multiple sources (amongst them 1 of Airbnb itself) states th... Multiple sources (amongst them 1 of Airbnb itself) states that one cay pay a co-host:- a percentage per booking- a fixed pric...
Quincy London, United Kingdom Community Manager Heb je een prijsstrategie voor je accommodatie? Hallo allemaal, De prijs van je accommodatie is een van... Laatste reactie Hallo allemaal, De prijs van je accommodatie is een van de belangrijkste factoren waarmee gasten rekening houden wanneer... Laatste reactie