A191 Level 1 Hoe wordt het huurbedrag op mijn rekening gestort? Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie Moet ik een rekeningnummer opgeven? Laatste reactie
David3464 Aarschot, Belgium Level 2 How can you pay a co-host a fixed fee instead of a percentag... Multiple sources (amongst them 1 of Airbnb itself) states th... Multiple sources (amongst them 1 of Airbnb itself) states that one cay pay a co-host:- a percentage per booking- a fixed pric...
René373 Level 1 invoeren belasting gegevens Wij hebben een melding gekregen dat ik mijn belastinggegeven... Laatste reactie Wij hebben een melding gekregen dat ik mijn belastinggegevens moet invoeren. Waar moet ik dit in hemelsnaam doen? verg rene... Laatste reactie
Dany254 Level 2 Kaapverdië Ik woon op Kaapverdië en ik verhuur een suite. Ik ben op zoe... Laatste reactie Ik woon op Kaapverdië en ik verhuur een suite. Ik ben op zoek naar de mogelijkheid om de uitbetaling op Kaapverdië te laten g... Laatste reactie
Mirjam0 Amsterdam, The Netherlands Level 10 Veranderingen voor hosts in Weesp Weespers met een bed & breakfast of Vakantieverhuurders moet... Laatste reactie Weespers met een bed & breakfast of Vakantieverhuurders moeten per 1 januari 2023 voldoen aan de voorwaarden van Amsterdam. E... Laatste reactie
Marjan67 Maastricht, Netherlands Level 1 Hoe kom ik als particulier verhuurder aan een Fiscaal identi... Hoe kom ik als Nederlandse particulier verhuurder aan een Fi... Laatste reactie Hoe kom ik als Nederlandse particulier verhuurder aan een Fiscaal identificatienummer in België? Heb echt alles afgezocht onl... Laatste reactie