geen enkele reservering

geen enkele reservering

Hallo allemaal. 

Ik weet het even niet meer. Ik heb sinds juni geen enkele boeking meer gehad op Airbnb. Is er iets dat ik moet nakijken of in instellingen aanpassen? 

Mijn huisje heet Lily House te Brugge (Sint-Michiels). Gelukkig hebben wij nog andere manieren om boekingen te hebben maar dit is toch wel heel frappant.

 

Dank voor de hulp. 
Groeten

Ilse

14 Antwoorden 14
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Ilse141, ik zie op dit moment geen advertentie wanneer ik op je profiel klik? Misschien heeft het te maken met de prijs, type advertentie, locatie etc.. Heb je ook gekeken naar soortgelijke advertenties in de buurt? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Dag Quincy

 

ik geef je ook even de link door:

 

https://www.airbnb.be/rooms/759855888862535859?preview_for_ml=true&source_impression_id=p3_170076473...

 

Ik denk dat ik alles wel heb ingevuld en zo? 

Groetjes

Ilse

@Quincy 

 

Hoi, 

 

ja dat heb ik allemaal gedaan. 

 

Groeten. 

Ilse

Dag Quincy

 

door de opmerking van @Kirsten266 moet ik je toch even vragen : op welk profiel kijk je dan ? Mijn gastenprofiel of die van host? Want als ik als gast mijn Airbnb moet vermelden dan kan dat misschien al een uitleg geven?!

 

Groeten 

Ilse

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ilse141 
als ik zoek op lily house krijgt ik niets te zien in België
Kun je een link naar je advertentie plaatsen

hoi Bob, 

 

dank je hartelijk voor het meedenken en kijken. Ik zet hier even de link bij: https://www.airbnb.be/rooms/759855888862535859?preview_for_ml=true&source_impression_id=p3_170076473...

 

Maakt dat je iets wijzer? 
Groetjes
Ilse

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ilse141 
als je begint met @ dan kun je een naam selecteren. Dan ziet diegene dat je een bericht hebt gestuurd.
De link die je hebt gestuurd leidt wel naar een advertentie maar niet naar een woning met de naam Lily house

@Bob297 , ik zie net dat de interne naam Lily House is. Ik paste aan. Dit is de link.

 

https://www.airbnb.be/rooms/759855888862535859?preview_for_ml=true&source_impression_id=p3_170085683...

 

Lukt het nu?

 

Heel hartelijk dank met je hulp!!

Ilse

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ilse141 
Ik heb de woning kunnen vinden. Niet op Lily house, maar door op je kalender te kijken welke periode je beschikbaar bent en via de map in te zoomen op je locatie.

Het valt me op dat er heel veel aanbod is in/rondom Brugge bij Airbnb.
meer dan 1000 woningen.
Dan is het heel moeilijk om daar gevonden te worden.
Mensen die naar Brugge willen, zoeken misschien eerst iets dichterbij het centrum
Je prijsstelling ziet er wel redelijk uit.

@Bob297 

Dag Bob

 

dank je om dit even te bekijken. Ik had gezien dat mijn interne naam Lily House was maar niet openbaar stond. Zie je het zitten om het nu nog eens in te geven? Vind je het nu makkelijker? 

 

Fijne zondag nog. 
Ilse

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Ilse141 
Het is nog steeds even moeilijk.
Op Lily house vind ik het nog steeds niet
Je kunt dat zelf uitproberen door als gast anoniem te zoeken

 

 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

IMG_4901.png

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Je advertentie is niet actief zoals je in bovenstaand profiel kunt zien. 

Dag Kirsten 

 

dat is mijn 'gast'-profiel. Dat zou daar toch niet moeten toe doen? Daarbij, ik heb wel al boekingen gehad. Ik denk niet dat dit er iets mee te zien heeft of denk jij aan iets anders nog? 

 

Groeten 

Ilse

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf