minimum aantal nachten terug veranderen naar 1 nacht

Opgelost!
Karin160
Level 2
Catalonia, Spain

minimum aantal nachten terug veranderen naar 1 nacht

ik had minimum aantal nachten op 2 en 3 ingesteld voor juli en augustus. Nu wil ik dit weer terug veranderen naar 1 nacht maar het lukt niet nu alles veranderd is. Weet iemand hoe dit nu moet?

1 Beste Antwoord
Karin160
Level 2
Catalonia, Spain

Hallo Bob, ik heb 3 advertenties lopen en heb nu ook maar geswitched naar dat beheersysteem voor alle advertenties. Heb het nu geprobeerd aan te passen met de regelsets. Kan het nu niet voor alle 3 tegelijk doen maar per stuk is het wel gelukt geloof ik. Ga het straks nog verder controleren. Bedankt voor de hulp!

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

5 Antwoorden 5
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Karin160 ! Heb je dit al met de professionele verhuurtools geprobeerd? Een van onze leden op het Engelstalige forum heeft hier een handleiding over geschreven: https://community.withairbnb.com/t5/Community-Guides/GUIDE-Use-Pro-Tools-to-Set-Calendar-Custom-Pric...

 

Over de verhuurtools zelf kun je hier meer lezen: https://www.airbnb.nl/help/article/2499?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Karin160
Level 2
Catalonia, Spain

Hallo Sybe,

 

ja ook geprobeerd maar helaas lukt er niets. Het gaat iedere keer weer terug naar de minimum 2 en 3 nachten die ik eerder had ingesteld terwijl aan de rechterkant van mijn scherm wel 1 nacht wordt vermeld.  Sinds de layout is veranderd kom ik er niet meer bij.

Ik is heel vervelend omdat ik graag terug wil naar minimum van 1 nacht.

 

groet, Karin

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Karin160 Hmm dat klinkt niet helemaal juist. Ik heb het doorgegeven aan het team, ik laat het je zo snel mogelijk weten zodra ik antwoord heb!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Karin160 
Ik kan het helaas niet stapje voor stapje beschrijven. Ik werk met een beheersysteem dat alle m'n woningen op verschillende sites bijhoudt.
Als niet lukt zoals je het heb beschreven, probeer het dan eens met een regelset

Daarin kun je vastleggen wat de minimale verblijfsduur is + de periode waarvoor die geldig is.
Regelsets zijn soms heel handig om snel aanpassingen te maken.
De vindt de regelset bij je kalender

Karin160
Level 2
Catalonia, Spain

Hallo Bob, ik heb 3 advertenties lopen en heb nu ook maar geswitched naar dat beheersysteem voor alle advertenties. Heb het nu geprobeerd aan te passen met de regelsets. Kan het nu niet voor alle 3 tegelijk doen maar per stuk is het wel gelukt geloof ik. Ga het straks nog verder controleren. Bedankt voor de hulp!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf