17 recente gasten noemden deze accommodatie brandschoon - hoe wordt dit geteld?

Roland119
Level 2
IJmuiden, Netherlands

17 recente gasten noemden deze accommodatie brandschoon - hoe wordt dit geteld?

Beste collega Hosts,
Er zit me al een poosje iets dwars (mogelijk in veler ogen, iets triviaals). Op de 'Home page' van onze advertentie staat (zoals bij iedereen) tussen de foto's en de omschrijving, o.a. Superhost en 't sub-kopje "Brandschoon, 17 recente gasten noemden deze accommodatie brandschoon". Leuk natuurlijk, maar dit getal 17 staat al - ongewijzigd - genoemd vanaf 6 augustus 2019. Ik dacht eerst dat het Airbnb systeem niet meer toeliet (want ik wist zeker dat we er ruim meer hadden gehaald), tot ik onlangs bij een collega het getal 19 opmerkte. 

Toen ben ik toch maar gaan tellen, zeker gezien de verhoogde waarde die gasten - in dit Corona-tijdperk - aan een schoon verblijf hechten!
Sinds bovengenoemde 6 aug.2019 kregen we in ieder geval aansluitend ZES complimenten Brandschoon (in 't totaal van 17 opeenvolgende 5 sterren-Reviews, 15 maal het compliment Brandschoon). Dus zou er minimaal "23 recente gasten" enz. moeten staan. Heeft iemand een verklaring hiervoor?

Ook gekeken bij tab-blad Voortgang (op 1 juni 2020): hier staat bij Complimenten “25x Schitterend schoon (Het afgelopen jaar hebben je gasten de extra zorg die je overal insteekt erg op prijs gesteld").
Dus weer een ander getal! Beschouwd Airbnb het afgelopen jaar hier dan vanaf mei 2019 tot en met mei 2020? Dan kom ik óók weer hoger uit, namelijk 30! Ik zou een toelichting zeer waarderen, gewoon om te snappen hoe men werkt. Bij voorbaat dank!

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Roland119 

 

Ik kan er kort over zijn: ik snap er ook niks van. In mijn  advertenties staat ook dergelijke wartaal en ik beschouw het maar als positieve reclame.

De Airbnb AI (Artificial intelligence) is voor leken niet altijd te begrijpen.

 

Me vriendelijke groeten,

Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf