2022: December Feestmaand! 🎉✨

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

2022: December Feestmaand! 🎉✨

Quincy_0-1668701110091.jpeg

 

Hallo allemaal.

 

Het is weer de tijd van het jaar waarin we onze 6e jaarlijkse december feestmaand houden in het Communitycentrum.

 

Voor de nieuwkomers: we houden dit festival elk jaar sinds 2017 in de Engelstalige community, maar dit jaar willen iets soortgelijks proberen in de Nederlandse community 🙂.

 

Het is de bedoeling dat een Host in de community een verhaal deelt over iets positiefs of inspirerend. We behandelen zowel hosting als niet-hosting gerelateerde onderwerpen: van leuke verhalen, persoonlijke ervaringen, handige tips, mijlpalen, tradities, leuke weetjes, en al het andere dat een glimlach op iemands gezicht brengt! Elk jaar hebben we geweldige gesprekken gevoerd, gelachen en onze geweldige community gevierd.

 

Vorig jaar hadden we een aantal prachtige onderwerpen in de Engelstalige community. De mogelijkheden om onderwerpen te schrijven zijn eindeloos. Je kunt die van vorig jaar hier bekijken voor wat inspiratie.

Als je mee wilt doen, reageer dan op deze topic en laat vooral weten op welke in datum in december je een topic wilt plaatsen. Ik hoop dat jullie allemaal zullen genieten van deze dosis positiviteit! 😄

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

4 Antwoorden 4
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Barbera0 @Katja202 @Kirsten266  @Wim-En-Lia0 @Klarieke0 @Mieke0 @Mirjam0 @Bob297 hebben jullie misschien interesse om mee te doen? 😄

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Barbera0
Level 8
Elburg, Netherlands

Hi @Quincy!

 

Dank voor de persoonlijke uitnodiging voor het decemberfestival .... ik lees de engelse versie al een paar jaar met plezier, maar om eerlijk te zijn, ik heb zelf eigenlijk niet de inspiratie noch de ervaringen om iets te kunnen bijdragen, sorry...

 

Groetjes      Barbera

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik sluit me bij je aan

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Jammer @Barbera0 @Kirsten266! Het hoeft namelijk geen lang verhaal te zijn 🙂 Foto's mogen ook!

 

Misschien volgend jaar? 👀

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf